kulka pod skora na szyi

1. Data: 2004-02-03 09:06:01

Temat: kulka pod skora na szyi
Od: "Pstrong" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na szyi pod brodą gdy podpieram się ręką to wyczuwam jakąś podskórną
kulkę, co to może być i do kogo z tym iść? Cieżko to wyszukać tak na
zawołanie, więc nie wiem jak to pokazać lekarzowi, może od razu jakieś
prześwietlenie?

2. Data: 2004-02-03 13:17:20

Temat: Re: kulka pod skora na szyi
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kulkę, co to może być i do kogo z tym iść? Cieżko to wyszukać tak na
> zawołanie, więc nie wiem jak to pokazać lekarzowi, może od razu jakieś

Może znalazłeś po prostu węzeł chłonny ;-). Jak jest jakaś infekcja ta "kulka"
może się powiększać, potem maleje, jak jest wszystko ok to ciężko ją znaleźć.
No cóż z węzłami tak już jest ... tak mają działać ;-)
No i nie wiem jak podpierasz głowę ręką ... może to powiększona ślinianka ?
Z takimi rzeczami można pójść do laryngologa jeśli masz jeszcze jakieś inne
dolegliwości ???

Marcin

3. Data: 2004-02-03 13:48:50

Od: "tomla" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pstrong" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kulkę, co to może być i do kogo z tym iść? Cieżko to wyszukać tak na
> zawołanie, więc nie wiem jak to pokazać lekarzowi, może od razu jakieś

obcy :-)
wybacz nie moglem sie powstrzymac, pojdz do lekarza zrob sobie RTG.

pozdr t>

4. Data: 2004-02-03 17:39:09

Od: "K" <konrad-w(usunto)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomla" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> obcy :-)
> wybacz nie moglem sie powstrzymac, pojdz do lekarza zrob sobie RTG.

propnuje tez tomografie komputerowa i rezonanz magnetyczny kulki

:|

K.

przepuklina pachwinowa
nadmiar żelaza
[spam-Wawa] Komórki macierzyste - spotkanie informacyjne
alzhimer
zabieg urologiczny