kupiłam książke rewelacja!!!

1. Data: 2004-10-12 16:07:33

Temat: kupiłam książke rewelacja!!!
Od: "Ania" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich po wakacyjnej przerwie.
Postanowiłam sprawić sobie książkę z wzorami do szydełkowania, mam jedną
bardzo starą i naszło mnie na kupno nowej.
Kupiłam "robótki szydełkowe" H. Fuchs M. Natter i okazała się
REWELACYJNA.!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mnóstwo ciekawych rzeczy wszystko poukładane w logiczną całość, przejrzyste
schematy zdjęcia i opisy. Nawet początkujący zapaleniec szydełkowy będzie
zadowolony z tej książki.
Jedno co mi przeszkadza to że znaki różnią się od tych do których jestem
przyzwyczajona, czyli takich które można znaleźć w każdej gazetce o
szydełku.

1. Data: 2004-10-12 16:23:03

Temat: Re: kupiłam książke rewelacja!!!
Od: "Edytka" <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam
Ja tez ja mam i popieram, jest super !!!

edyta
GG 100313
http://www.szydelko.edytki.prv.pl

1. Data: 2004-10-12 16:56:36

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> bardzo starą i naszło mnie na kupno nowej.
> Kupiłam "robótki szydełkowe" H. Fuchs M. Natter i okazała się

swieta prawda ... kupiłam ta ksiazke ubieglej zimy i jestem zachwycona...
przewertowalam ja kilka razy. swietne porady - np. teraz juz nie rozpoczynam
robotki łancuszkiem, tylko od razu półsłupkami lub słupkami - szczególnie
przydatne przy bluzeczkach i sweterkach- dół jest wtedy bardziej elastyczny.
bardzo fajna jest tez ksiazka pt. "275 splotów szydełkowych".

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer

1. Data: 2004-10-12 17:03:28

Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jedno co mi przeszkadza to że znaki różnią się od tych do których jestem
> przyzwyczajona, czyli takich które można znaleźć w każdej gazetce o

Książka jest naprawdę fajna a rady praktyczne i bardzo przejżyście
wytłumaczone Polecam !!!

1. Data: 2004-10-12 17:06:18

Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Ruebenbauer" <d...@g...pl> napisał w
wiadomości news:ckh2c4$6r6$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
elastyczny.
> bardzo fajna jest tez ksiazka pt. "275 splotów szydełkowych".

A możesz podać autora tej książki "275splotów szydłkowych"
Iza

1. Data: 2004-10-12 17:25:22

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A możesz podać autora tej książki "275splotów szydłkowych"
> Iza

Przepraszam, tytułtej ksiazki to :"Szydełkowanie: 275 splotów "
tłumaczenie: Małgorzata Malczyk, wydawnictwo Read Me
szczególy w linku:
http://glinki.com/?l=hgvjp7

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-10-12 18:35:07

Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jedna i druga jest na Allegro.A ja wlasnie kupilam w wysylkowej

1. Data: 2004-10-14 18:14:48

Od: " Gosia z Gdyni" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przydatne przy bluzeczkach i sweterkach- dół jest wtedy bardziej elastyczny.

Jak to się robi???

pozdrawiam

Gosia

1. Data: 2004-10-15 12:14:20

Od: Ewa Zimkowska <e...@a...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przydatne przy bluzeczkach i sweterkach- dół jest wtedy bardziej elastyczny.

Rety, przewertowałam ją wczoraj jeszcze raz i znalazłam tylko "Robótkę zaczynamy
łańcuszkiem"... Gdzie to jest ??

Pozdrawiam
Ewa
(Wrocław)

1. Data: 2004-10-15 12:20:48

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Rety, przewertowałam ją wczoraj jeszcze raz i znalazłam tylko "Robótkę
>zaczynamy
>łańcuszkiem"... Gdzie to jest ??

na str. 266 dział pt. początek robotki :)

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław
archiwum i przeszukiwanie newsów