kupilam takie oto maseczki do tłustej cery:

1. Data: 2003-12-01 18:50:05

Temat: kupilam takie oto maseczki do tłustej cery:
Od: "Ag@a" <W...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam tłustą cerę trądzikową. By złagodzić objawy moich problemów zakupiłam
sobie dzis 4 maseczki:
1. Soraya - Kuracja Antytrądzikowa
2. Miraculum - maseczka oczyszczająco-wygładzająca
3. St. Ives - Swiss formula - oczyszczająco-rozgrzewająca
4. Eris - wygładzająca i zwężająca pory.
Do tego jeszcze Loreal Pure - żel głęgoko oczyszczający.
Powiedzcie proszę, która z tych maseczek się w Waszym przypadku sprawdziła,
a która nie.
Umyłam twarz żelem - nawet fajne uczucie czystości, zrobilam maseczke z St.
Ives - faktycznie rozgrzewa:) Bede czekac cierpliwie na efekty:)
Pozdrawiam!

1. Data: 2003-12-01 20:35:32

Temat: Re: kupilam takie oto maseczki do tłustej cery:
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ag@a napisał/a w news:bqg2du$n5$1@atlantis.news.tpi.pl:

> 1. Soraya - Kuracja Antytrądzikowa

Miałam tonik i próbkę żelu do mycia twarzy. Tonik niezły, żel
fantastyczny. Ale jako że wrażliwiec ze mnie, pewnie kupię (aaa!!
nareszcie kończy mi się żel Oligovital AA:)) miast żelu piankę z tej
serii - wygląda łagodniej;)

mips

--
Korzystasz z Allegro? Przeczytaj koniecznie
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

1. Data: 2003-12-01 22:33:32

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 4. Eris - wygładzająca i zwężająca pory.
> Powiedzcie proszę, która z tych maseczek się w Waszym przypadku

te dwie znam. rozgrzewająca rozgrzewa tylko na chwilę i nie było w moim
przypadku zauważalnych efektów, natomiast eris była bardzo OK- miałam 3
próbki, stosowałam 2 razy w tygodniu- skóra gładka, matowa, jednolita, pory
delikatnie zwężone, brak podrażnień czy wysuszenia.

1. Data: 2003-12-02 08:17:17

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ag@a" <W...@t...pl> napisał w wiadomości
> 4. Eris - wygładzająca i zwężająca pory. [...]
> Powiedzcie proszę, która z tych maseczek się w Waszym przypadku
sprawdziła,
> a która nie.

Ja mialam tylko te. Jesli o mnie chodzi, to ladny koloryt skora po niej
zyskuje, zwezania porow nie zauwazylam (ale moje pory sa przecietne inaczej,
z nimi nigdy nic nie wiadomo), oczyszczania tez nie, ale o nim nic na
opakowaniu nei ma. Maseczka lagodzi i daje poczucie czystej, swiezej skory.
Natomiast bardzo, bardzo wysusza, co akurat w moim przypadku jest zaleta pod
warunkiem, ze nie stosuje jej sie tak, jak zaleca producent, czyli kilka
razy w tygodniu. Co najwyzej dwa.

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

Czarnuszka
ładne paznokcie samodzielnie
[ chwale] sklep z bielizna
[chwale i to bardzo] HR - Spectacular Mascara]
Kosmetyki dla faceta