kupowanie bielizny w internecie - podsumowanie

1. Data: 2003-11-07 20:06:49

Temat: kupowanie bielizny w internecie - podsumowanie
Od: "iwona." <m...@p...onet.plSPAMIATKO> szukaj wiadomości tego autora

Kupowalam ostatnio kilka kompletow bielizny w internecie. Oto moja relacja:

http://www.krisline.com.pl/ - zero odpisywania na maile, wykonanych bodajze
7 telefonow (w 3ech rozmowach mowili ze JUZ wysylaja) po czym po miesiacu
przyslali bielizne, ale okazalo sie ze przesylka drozsza o 70zl niz
pierwotnie, bo skonczyla sie promocja (!!!) Paczki nawet nie odebralam. Nie
polecam tej firmy, szkoda nerwow.

http://www.magiabielizny.pl/ - bardzo szybka przesylka, zamowilam jeden
komplet, dostalam do niego gratis rajstopy,
kompletu jednak wczesniej nigdzie nie przymierzalam i nie odpowiadala mi
jedna rzecz - postanowilam zwrocic, rowniez bezproblemowo, szybko zwrocili
pieniadze na konto. Mimo ze ja nie kupilam to sklep jak najbardziej polecam!

http://www.biustonosz.com/ - staly kontakt mailowy, naprawde mila obsluga,
szybka dostawa, na 3 komplety zamowione jeden postanowilam zwrocic - rowniez
bezproblemowo - pieniadze szybko zwrocone. Polecam!

http://pasaz.wp.pl/ a dokladniej sklep Ewmax w pasazu wirtualnej polski - z
tego sklepu mialam telefon, kobieta potwierdzala zamowienie, po czym zero
odzewu, minelo juz poltora miesiaca, ja przesylke dawno sobie darowalam.
Przez to, ze byl ten telefon sadzilam ze zamowienie zostanie zrealizowane,
przez co nie kupilam tego kompletu gdzie indziej, wiec tymbardziej na minus.
Aha, gdy dzwonilam 3 razy w rozne dni - nikt nie odbieral. Odradzam!

http://www.avocado.com.pl/ - szybka przesylka, z bielizny jestem bardzo
zadowolona - najlepsza jakosc w porownaniu z pozostalymi kompletami -
naprawde solidne wykonanie, piekne koronki i metalowe wszystkie czesci
zapinajace a nie plastikowe, grube ramiaczka, pieknie ksztaltuje biust.
Kupilam wiecej kompletow z mysla ze ktores zwroce, ale szkoda mi bylo
zwracac bo wszystkie pieknie leza. Chyba zaczne zdradzac piekne komplety
Samanty na koszt bielizny z Avocado, szkoda tylko ze maja tak mal wybor
pasow do ponczoch. Ten sklep polecam najbardziej ze wszystkich.

pozdrawiam
iwona.

1. Data: 2003-11-07 22:07:15

Od: "Miśka" <m...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

iwona. <m...@p...onet.plSPAMIATKO> napisał(a):

> Kupowalam ostatnio kilka kompletow bielizny w internecie. Oto moja relacja:

Wow! Jestem pod wrażeniem Twojej relacji. Od razu zaczęłam oglądać sklepy,
które polecałaś. To Avocado jest faktycznie zabójcze. Bielizna wygląda
odlotowo. Tylko IMHO ceny mają dość wysokie. A jak z jakością w porównaniu
np. do Triumpha? Ja noszę tylko to, bo rzeczy są niemal nie do zdarcia i też
bardzo dobrze wszystko leży. Tak się przyczepiłam, że jakoś nie chce mi się
próbować innych firm w obawie, że trafię na jakieś badziewie.

1. Data: 2003-11-08 11:55:03

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miśka" <m...@g...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

> [...]
się
> próbować innych firm w obawie, że trafię na jakieś badziewie.

Tez jestem pod wrazeniem i zaraz zamawiac bede, podoba mi sie 5 kompletow
az:)ceny maja moim zdaniem srednie ja ostatnio w Triumphie za stanik z
czarna koronka zaplacilam 189.. ale nie jest jakis nie wiadomo jaki po
prostu duzo ladnej koronki - ja kocham bielizne oryigalna i tu taka jest:)
po prostu super!

Sadia

1. Data: 2003-11-08 12:22:57

Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello iwona.,

Friday, November 7, 2003, 9:06:49 PM, you wrote:

i> http://www.avocado.com.pl/ - szybka przesylka, z bielizny jestem bardzo
i> zadowolona - najlepsza jakosc w porownaniu z pozostalymi kompletami -
i> naprawde solidne wykonanie, piekne koronki i metalowe wszystkie czesci
i> zapinajace a nie plastikowe, grube ramiaczka, pieknie ksztaltuje biust.
i> Kupilam wiecej kompletow z mysla ze ktores zwroce, ale szkoda mi bylo
i> zwracac bo wszystkie pieknie leza. Chyba zaczne zdradzac piekne komplety
i> Samanty na koszt bielizny z Avocado, szkoda tylko ze maja tak mal wybor
i> pasow do ponczoch. Ten sklep polecam najbardziej ze wszystkich.

No i stało się. Złożyłam zamówienie na 3 komplety.
Pójdę z torbami, ale za to w ślicznej bieliznie :D
Dzięki za linki ! ;)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-08 13:39:05

Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwona." <m...@p...onet.plSPAMIATKO> napisał w wiadomości
> Kupowalam ostatnio kilka kompletow bielizny w internecie. Oto moja
relacja:

Hmm, szkoda ze nie zamawialas w intymnej :-) wiekszosc dziewczyn poleca, a
wybor naprawde duzy.

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-11-08 14:05:27

Od: "Monika " <m...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadia <s...@w...pl> napisał(a):

> Tez jestem pod wrazeniem i zaraz zamawiac bede, podoba mi sie 5 kompletow
> az:)ceny maja moim zdaniem srednie ja ostatnio w Triumphie za stanik z
> czarna koronka zaplacilam 189..

To fakt, w Triumphie niektóre rzeczy potrafią być drogawe, tyle że ja w tej
cenie wybieram zazwyczaj dwa staniki. Ale to Avocado tak apetycznie wygląda,
że też się chyba skuszę:)) Tym bardziej, że oferują przesyłki za granicę co
dla mnie jest rewelacją, bo aktualnie w kraju nie mieszkam i za to sklep
podoba mi się jeszcze bardziej:)

Pozdrawiam
Misia

1. Data: 2003-11-08 14:21:41

Od: "{o_O}" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.trzy-slonca.istore.pl/
a ja jakis tydzien/ dwa tygodnie temu zamowilam w tym sklepie i wlasnie
dzisiaj dostarczono mi paczke i jestem tez zadowolona :)

1. Data: 2003-11-08 15:01:26

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miśka napisała dziś:
>To Avocado jest faktycznie zabójcze. Bielizna wygląda
> odlotowo.

Tylko czemu tylko na duże biusty...? A ja tez chcę, a mam Beeeee..........

Sana :-|<-3-<
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-11-08 15:29:52

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

A kupowała któraś z Was na http://www.sklep.lupoline.pl/ ??

Sana

1. Data: 2003-11-08 19:05:23

Od: "Monika \"mitek\"" <m...@w...qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Samanty na koszt bielizny z Avocado, szkoda tylko ze maja tak mal wybor
> pasow do ponczoch. Ten sklep polecam najbardziej ze wszystkich.

A które komplety kupiłaś?
Ja też bardzo lubię bieliznę Avocado (do tej pory mam 3 komplety) i
żałuję, że nie zdążyłam kupić sobie Maroko i Prowansji (już nie ma
mojego rozmiaru), bo te i inne fajne modele wychodzą już, niestety ze
sprzedaży :-(.
Samanta jest coraz droższa, a bielizna Avocado jest staranniej uszyta;
ja też wolę Avocado :-)
Monika

katalog avon
Re: Eveline (?)
Petrole - dobre wiesci dla Warszawy :-))
www.easybuy.pl - jestem zadowolona
Forte 25+ Dr Eris