kura na szydelku :)

1. Data: 2003-05-27 07:10:31

Temat: kura na szydelku :)
Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu gdzies na sieci widzialam fajny wzor kura + kurczaczki na
szydelku (kura na dzbanek, a kurczaczki chyba na jajka). Czy ktoras z Was ma
to w swoich zasobach lub pamieta linka? Ew. bylabym wdzieczna za wszelkie
"kurze" lub slonecznikowe wzory na szydelko lub druty. Sprawa jest dosc
pilna (prezent).

Pozdrowionka :)
Magda

1. Data: 2003-05-27 10:47:52

Temat: Re: kura na szydelku :)
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to w swoich zasobach lub pamieta linka? Ew. bylabym wdzieczna za wszelkie
> "kurze" lub slonecznikowe wzory na szydelko lub druty. Sprawa jest dosc

Wzoru nie widzialam, ale moja siostra takie robi: cos kolo 50 oczek lancuszka
(sprawdzic doswiadczalnie), polslupkami dookola tak ze 3 rzedy, a pozniej
zaczyna zmniejszac ilosc oczek - najpierw po 4-5 w rzedzie, pozniej coraz
wiecej, az zostaje 6 oczek, ktore sciaga i zwiazuje. Mamy korpus. Glowke robi
tak, ze w odpowiednim miejscu robi polslupek, ktorego gorn czesc laczy z
korpusem, a pozniej z tego samego miejsca tyle polslupkow, az sie zrobi
wachlarzyk, ktorego gorna czesc laczy tez z korpusem -jest glowa. Na czubku
czerwona wloczka robi grzebyk - oczko scisle, 3x polslupek, oczko scisle i tak
dookola glowy, ale tam, gdzie powinien byc dziobek tylko 1x slupek, zeby
wyszedl bardziej ostro zakonczony. Ogonek podobnie jak glowke, tylko wachlarzyk
robi slupkami, a krawedz ozdabia malymi lukami (uukami) z lancuszkow. Szkoda,
ze nie mam aparatu, bo wlasnie jednego takiego mam w pracy ;-)

Kot

1. Data: 2003-05-27 12:27:29

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ew. bylabym wdzieczna za wszelkie
> "kurze" lub slonecznikowe wzory na szydelko

Swego czasu masowo 'produkowalam' rekawice kuchenne z naszyta kura na
wierzchu,wprawdze wzorek z glowy,modyfikowalam w zaleznosci od potrzeby ale
nie wymaga on jakichs specjalnych umiejetnosci.Wyslam skan na priv.
Pusia

1. Data: 2003-05-27 13:03:08

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za pomysly - postaram sie cos pokombinowac, ale przyznam, ze teraz
pluje sobie w brode, ze nie zgralam sobie tamtej kury - byla naprawde urocza
:)
Jakby ktos jeszcze mial jakies wzory, to goraco sie polecam Waszej pamieci
:)

Pozdrowionka :)
Magda

1. Data: 2003-05-27 17:14:09

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://members.aol.com/Sbaycgoa/patchick.htm

http://www.knitting-and.com/crochet/foxglove-cosy.ht

http://www.hobbiefrau.de/forum/thread.php?threadid=1
468&boardid=28&styleid=1&sid=018e3e8339a60c6a02f8103
c2a1e888d

Tu jest kilka inspiracji (z opisami w ang. i niem.)
MonikaB

1. Data: 2003-05-27 17:33:12

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Ten mi sie bardzo podoba, wprawdzie nie kura ale spelni podobne oczekiwania
http://www.wollemond.de/produkte/indi/kannwarm.htm

MoniakB

1. Data: 2003-05-28 06:12:57

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
468&boardid=28&styleid=1
&sid=018e3e8339a60c6a02f8103c2a1e888d

> Tu jest kilka inspiracji (z opisami w ang. i niem.)

Bardzo, bardzo dziekuje :) Szczegolnie ten pierwszy kurczaczek jest super :)

Pozdrowionka :)
Magda

1. Data: 2003-05-28 14:55:40

Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuleczko próbuję wysłać Ci na priv śliczne kurki ale mi wracają. Odezwij się
do mnie jak będziesz miała pustą skrzynkę.
pozdrawiam Mirella

LUBLIN spotkanie
Dziewczynyyy..pomocyyy.. ...:))
potrzebuję wzór