kuracja pod oczy (?)

1. Data: 2003-04-11 10:24:45

Temat: kuracja pod oczy (?)
Od: "Emila i Marcin" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ 1wsza młodość już mi minęła (30lat :) ) regularnie używam kremów
pod oczy. Niektóre są lepsze, inne gorsze, raczej te z tzw. "sredniej półki"
czyli cenowo tak do 100 zł. I nie wiem czy to wina złych kremów (raczej
chyba nie) ale widzę, że to niestety nie wystarcza.

Czy możecie mi polecić jakąś wypróbowaną kurację przeciw zmarszczkom pod
oczy dla mojego wieku? Podobno są jakieś ampułki.
pozdrov
EMila