kuratorium

1. Data: 2003-07-02 13:03:18

Temat: kuratorium
Od: "Urszula Borkowska" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem troche zdegustowana, dzwonie to kuratorium w jednym z miast i
pytam gdzie moge uzyskać informację na temat wolnych miejsc pracy jako
nauczyciel, a pani bardzo nie miłym tonem: "to nie jest punkt
informacyjny"-i nie wiedziała gdzie sie moge dowiedzieć czegokolwiek.
Dzwonię więc do Urzędu Pracy w tym mieście a pani mnie informuje że nie
udziela informacji przez telefon, bo sa to poufne informacj-tylko dla
zarejestrowanych. Czy to jest prawnie okreslone gdzieś? Czyli jak nie jestem
z tego województwa to nie moge tam uczyć? Czy pozostaje mi obdzwonić setki
szkól?
Prosze o jakies informacje.
pozdrawiam serdecznie
Ula

2. Data: 2003-07-02 18:55:22

Temat: Re: kuratorium
Od: "Kaska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy pozostaje mi obdzwonić setki szkól?
> Prosze o jakies informacje.
> pozdrawiam serdecznie
> Ula

Nie będę się wypowiadać na temat tego co napisałaś.
Opisze jak to było w miom przypadku.
Mieszkam w Krakowie i skończyłam krakowska AP.
Ucze matematyki 3 rok i po raz pierwszy nie martwię się o pracę za rok.
Kiedy szukałam pierwszej pracy zaniosłam do szkół 40 podań, kolejne 30
wysłałam pocztą i udało się - 11 godzin w pierwszym semestrze w drugim
miałam już etat tylko do końca roku.
Kiedy szukałam kolejnej pracy wysłałam tylko 30 podań i udało się. Miałam
szczęście.
Moja siostra w ubiegłym roku skończyła pedagogikę przedszkolną i
wczesnoszkolną. Wysłała 120 podań do szkół i przedszkoli i znalazła pracę.
Dlatego teraz ja osobiście wszystkim doradzam składanie podań w szkołach.
Najwięcej telefonów jest w ostatnim tygodniu sierpnia i pierwszym tygodniu
września.
Życzę szczęścia, nie poddawaj się.
Pozdrawiam Kaska

3. Data: 2003-07-02 21:37:08

Od: Sławomir Żaboklicki <z...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nauczyciel, a pani bardzo nie miłym tonem: "to nie jest punkt
> informacyjny"-i nie wiedziała gdzie sie moge dowiedzieć

Ani kuratorium, ani urząd pracy nie mają tu nic do rzeczy.
Władni są dyrektorzy szkół (o ile mają wolne etaty).
Żaden dyrektor nie zgłosi wolnego etatu do tych instytucji, bo
mu zaczną przysyłać co popadnie. Wybiera z najbardziej zdesperowanych
i najlepszych co się do niego zgłaszają.
Zdalnie piszemy podania, CV, kopie dyplomów. Możemy rozsyłać,
lepiej zanosić.
Orientacyjne liczby podała Kaśka.

SZ

4. Data: 2003-07-03 08:31:55

Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Urszula Borkowska napisał:

> [...]
> z tego województwa to nie moge tam uczyć? Czy pozostaje mi obdzwonić setki

Proponuje pojsc do wydziełu oswiaty i tam ( przynajmniej w Zabrzu) sa
wywieszone oferty pracy. Zycze powodzenia. Sylwia

5. Data: 2003-07-16 08:11:19

Od: edymon <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaska napisał:

> Kiedy szukałam kolejnej pracy wysłałam tylko 30 podań i udało się. Miałam
> szczęście.
Bardzo dobry sposob. Ja tez tak zrobilam, cv + list motywacyjny i udalo
sie, pelny etat:-)

Edytka-

6. Data: 2003-07-16 13:52:54

Od: "neikula" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli chodzi o Kraków to na stronie www.krakow.pl w "oferty pracy" jest
specjlany dział pt "praca dla nauczycieli" i tam się pojawiają ogłoszenia :-
), podoabno jest tablica z ofertami w urzędzie przy Placu Wszystkich
Świętych :-)
ale lepiej rozsyłać, bo ta baza ofert nie jest zbyt duża --- powodzenia

a tak swoją drogą, to rozsyłać czy roznosić - jedno duże koszty - drugie to
dużo nieprzyjemności, bo w większości szkół mówi Pani sekretarka "nie chcemy
Pana CV, nie potrzebujemy nowych nauczycieli" i za nic w świecie do części z
nich nie dociera, że przecież mogą potrzebować :-)
dlatego preferuję rozsyłanie - jak już coś przyjdzie pocztą - to przecież
tego nie wyrzucą do śmieci (mam taką nadzieję)

7. Data: 2003-07-17 08:25:07

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dlatego preferuję rozsyłanie - jak już coś przyjdzie pocztą - to przecież
> tego nie wyrzucą do śmieci (mam taką nadzieję)

Mam pytanko do osób które wysyłały swoje oferty o szkół, jaki system
wysyłania najlepiej obrać? Bo nie mam pojęcia czy lepiej supic się na jednym
regionie i stamtąd "wykosić" szkoły czy lepiej na chybił trafił-wybierać
sobie jakies szkoly z róznych części Polski (w swoim mieście nie mam
szans-wszystkie szkoły obdzwoniłam). No i na co postawić, na miasta? a może
na wioskach prędzej? Szkoły Podstawowe, Gimnazja, Licea(podobno tu nie warto
sie nawet starac bo redukcja etatów była). Nie mam pojęcia jak się do tego
zabrać żeby wyszło jak najlepiej i nie marnować czasu na coś co z góry jest
skazane na przegraną. Przyznam, że "dostalam" prace w szkole w Wawie ale
dyrektor postawił warunek, że muszę tam mieszkać w tym mieście-średnio
wynajęcie kawalerki to 900 zl, a pensja nauczyciela.......... mam dokładać
do pracy? Z czego?
Bardzo proszę o pomoc wszystkich mających jakiekolwiek doświadczenie w
szukaniu pracy w szkole.
Pozdrawiam serdecznie
tweetka

8. Data: 2003-07-17 21:05:35

Od: edymon <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweetka napisał:

> Witam!
> Mam pytanko do osób które wysyłały swoje oferty o szkół, jaki system
> wysyłania najlepiej obrać? Bo nie mam pojęcia czy lepiej supic się na jednym
> regionie i stamtąd "wykosić" szkoły
[ciach]

Przyjmij taka taktyke, zeby sobie jakos z tym zycie ulozyc. Ja na
poczatek wyslalam do szkol najblizszych mojemu miejscu zamieszkania, a
potem zastanowilam sie jak dale mam kombinowac z dojazdem itp. W sumie
wyslalm "tylko " 27 listow, bo tak chyba najlepiej. osobiscie nie zawsze
skutkuje, a tak jak beda mieli wakat to pewnie sie odezwa, maja oferte
na pismie, wiec chyba tego nie wyrzucaja.

Edytka-

Czy nie jest za późno?
Szkoła Wyższa Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania we Wrocławiu
kurs pedagogiczny
pytanie na mianowanego
Operacjonalizacja - co to jest?