kurs frywolitki video

1. Data: 2004-03-30 20:38:24

Temat: Re: Odp: kurs frywolitki video
Od: "rebeka" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello!Widzę że temat ruszył ostro!Zebyście tak chętnie Panie pomagały
/chodzi o konkrety/ jak krzyczycie to była by to najlepsza grupa jaką
znam.No niestety przykro mi.Straciłam cały dzień na przeszukiwaniu
nieaktualnego archiwum.A na tej grupie też nic nie znalazłam ciekawego tylko
opiernicz rozjuszonych dziergaczek.Strasznie spodobał mi się frywolitki,ale
skany na stronach są słabiutkie oj bardzo.Prace są bardzo dobre.A za kurs z
gazetek trzeba trochę zapłacić tak ogłaszają się w "Szydełkach i na
drutach".Zamów 4 numery za 4.90zł bo w każdym po trochu dadzą kurs
frywolitek buuuuuuuuaaaahhhaaa.Może ktoś ma taki zeskanowany kursik.
a co do prośby szanownej koleżanki "to pokaż swoją GRUBĄ
stronę"odpowiadam że jak będę miała coś WARTOŚCIOWEGO do przekazania
społeczności to dam znać
Pozdrawiam r...@p...onet.pl

Użytkownik "Annach" <a...@A...pccom.info> napisał w wiadomości
> cienkie
>
> Rebeko, nie psuj atmosfery,
>
> jestem na grupie od kilku miesięcy i nie zgadzam się z Twoimi poglądami:
> - odnośniki www są bardzo różne i zaspokajają różne gusta i potrzeby
> grupowiczów, czasem są dla początkujących, czasem tylko dla mistrzów
> - własne strony zawsze są urocze (przecież tworzymy je z naszych prac),
> często inspirujące a grupowiczki mają prawo do podzielenia się z innymi
tym
> co posiadają - jeśli dla Ciebie są to cienkie stronki, to pokaż swoją
GRUBĄ

1. Data: 2004-03-30 21:50:08

Temat: Re: kurs frywolitki video
Od: "rebeka" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello! A to Panie Babcie widziałyście
http://republika.pl/muszelkowo/frywolitki.html Buziaki.Rebeczka (:--))

1. Data: 2004-03-31 06:51:53

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Byla i bedzie do konca swiata albo trzy dni wiecej !!!Z Trollami czy
bez
> :))))
>
> http://b3d.ats.com.pl/klasyfikacja_troli.htm

Oj obśmiałam się z tych troli porządnie! Fajna stronka. Niestety wyszło na
to że mało która z nas nie jest trolem. Nawet naszym strażnikom porządku się
oberwało, bo zostali zakwalifikowani do troli zagrodowych :-(
Mam pytanie o adresy z FAQ. Nasze linki zajmują już chyba ze 4 ekrany.
Rzeczywiście zanim się człowiek wystawi z jakimś linkiem na grupie musi to
wszystko żmudnie poprzeglądać? Może jest jakaś szybsza metoda sprawdzenia
czy ten adres już był? Bardzo rzadko mam czas serfować po sieci, więc i
dzielić się nie mam zbytnio czym, ale jeśli już nawet coś znajdę, to zawsze
mam zahamowanie - bo może już to było. Co prawda jako starej grupowiczce
pewnie byście mi to wybaczyły, ale wolę nie próbować.
Gocha

1. Data: 2004-03-31 07:18:28

Od: "karolinka" <k...@i...pl_nospam> szukaj wiadomości tego autora

> Hello!Widzę że temat ruszył ostro!Zebyście tak chętnie Panie pomagały
> /chodzi o konkrety/ jak krzyczycie to była by to najlepsza grupa jaką
> znam.
no comment

> <ciach> jak będę miała coś WARTOŚCIOWEGO do przekazania
> społeczności to dam znać

więc skoro nie masz nic wartościowego do przekazania to po co się odzywasz..
wyczerpałaś moją cierpliwość

PLONK

pozdrawiam wcale nie serdecznie
karo (Monika, 3miasto)

1. Data: 2004-03-31 07:23:53

Temat: Odp: Odp: kurs frywolitki video
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zanim się człowiek wystawi z jakimś linkiem na grupie musi to
> wszystko żmudnie poprzeglądać?

Gosiu troszke zle zrozumialas,linkow na grupke mozna wrzucac ile sie chce
i jakie sie chce,w sprawie tego watku chodzilo raczej i delikatnie mowiac o
niestosowne zachowanie nowej grupowiczki.....przeczytaj np Jej post z
godziny 23.50 - ja na przyklad mam imie i chociaz bardzo cenie babcie to TO
okreslenie wlalabym zachowac w stosunku do mojej osoby na pozniejszy wiek.
Pozdrawiam
Pusia zakawowana
PS .Do rebeki-wysylanie mi na priva cytatow z wierszy ksiedza
Twardowskiego o smierci wydaje mi sie niepowazne o ile nie smieszne.

1. Data: 2004-03-31 08:12:25

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chodzi mi o odnoszenie się do zaistniałej sytuacji czy zachowania osób.
Pewnie powinnam założyć nowy temat - nie byłoby wątpliwości. Przepraszam.
Pytam dla swojej wiedzy, bo nie tylko na tej grupie od czasu do czasu odsyła
się ludzi do FAQ. Wiem, że nie każdy ma stałe łącze i może sobie gwizdać na
ilość i długość ściąganych postów. Więc istnieje inna metoda niż czytanie
link po linku czy już było czy nie?
Gocha

1. Data: 2004-03-31 08:28:01

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Więc istnieje inna metoda niż czytanie
> link po linku czy już było czy nie?
> Gocha

Najlepsza metoda,wklejenie linka w przegladarke Google
http://tinylink.com/?n6BS9bIiJx
zaznaczenie szukania w pl.rec.robotki-reczne i popatrzenie czy "wyskoczy"
czy nie :))
Pusia

1. Data: 2004-03-31 08:40:03

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:c4dun7$8ci$1@nemesis.news.tpi.pl,
Gocha <g...@i...pl> typed:
> Więc istnieje inna metoda niż czytanie link po linku czy już było czy nie?

Gosiu, możesz jeszcze spróbować przeszukać nie całą grupkę, a FAQ - otworzyć
list z linkami, następnie Edycja-->Znajdź i wkleić w znajdź link. Jeśli
będzie w FAQ, to Ci go znajdzie. A jak nie i nie kojarzysz, żeby niedawno
było, to wklej :):):)

--
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)

1. Data: 2004-04-01 10:27:32

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję
I znowy jestem ciut mądrzejsza
Gocha

1. Data: 2004-04-04 10:46:09

Od: "rebeka" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello!Będę męczyć ten temat. A tu frywolitki igłowe
http://www.hhtatting.com/learn.html i tu po polsku
http://www.coats.pl/htm/crafts/jak_robic.htm Pozdrawiam wszystkie
hobbystki.Rebeka Szczecin

> Hello! A to Panie Babcie widziałyście
> http://republika.pl/muszelkowo/frywolitki.html Buziaki.Rebeczka (:--))
> Użytkownik "rebeka" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

dobra strona o robótkach zapraszam
zajączek i kurka
szycie - zakiet
[OT] do JotHa
[szydelko - wielkanoc] mama kura sie dokonala