kurs frywolitki video

1. Data: 2004-03-30 15:29:44

Temat: kurs frywolitki video
Od: "rebeka" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tu linias do stronki. http://tomella15.webpark.pl/kursvideo.htm

1. Data: 2004-03-30 15:33:39

Temat: Re: kurs frywolitki video
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rebeka wrote:

> A tu linias do stronki. http://tomella15.webpark.pl/kursvideo.htm

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&gr
oup=pl.rec.robotki-reczne

Osobom, które mówią cześć i się przedstawiają, wysyłam na priv, ale
widać niektórzy wchodzą drzwiami kuchennymi...
Wszystkie adresy, które podajesz, sa tu doskonale znane...

J.
--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-03-30 16:51:38

Od: "rebeka" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A to znasz Julko?
http://www.frywolitka.slupsk.pl/?id=czapeczki

1. Data: 2004-03-30 16:55:37

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rebeka wrote:

> A to znasz Julko?
> http://www.frywolitka.slupsk.pl/?id=czapeczki

Tak, to strona Jana Stawasza. Znam jeszcze dużo adresów nt. frywolitek.
Część jest w linkach na mojej starej stronie. Polecam FAQ.
J.

ps. za zdanie
> Trzymaj tak dalej a nie będę brała pod
> uwagę Twoich wypoconych postów.>:--(/)

siedzisz u mnie na granicy KF. Jeszcze masz szansę mnie przekonać do
swojej osoby, ale....
--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-03-30 16:56:03

Od: "rebeka" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!Podrzucam linki nie dla cwaniaków tylko dla ludzi nowych i im
Życzliwych.Pozdrawiam.[:--))

1. Data: 2004-03-30 17:41:23

Temat: Odp: kurs frywolitki video
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rebeka <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c4c8qh$dgv$...@n...onet.pl...
> Hej!Podrzucam linki nie dla cwaniaków tylko dla ludzi nowych i im
> Życzliwych.Pozdrawiam.[:

Rebeko ,mam prosbe,przeczytaj FAQ i sposoby pisania postow,odpowiadamy POD
postem,

Ludzi zyczliwych i nowych jest tu mnostwo ale dlatego obowiazuje tzw
netykieta na wszystkich grupkach dyskusyjnych aby ich nie zasmiecac i aby
modemowcow nie narazac na duze koszty przy sciaganiu nadmiernej ilosci
postow.Skoro jest taki zwyczaj jak napisala Ci Julka ze kazda nowa osoba
dostaje na priva FAQ grupki wiec na pewno rowniez go od niej
otrzymalas.Rozumiemy bardzo dobrze cala Twoja fascynacje linkami i
stronkami-kazda z nas to przeszla lub przechodzi ,jednak po to wynaleziono
taki twor jak netykieta i FAQ aby obowiazywaly jakies reguly w sieci .

A tak pozatym,chociaz weszlas "bocznymi "drzwiami ...to witaj i
rozgaszczaj sie cieplutko :))

Pozdrawiam

Pusia(Strasbourg a czasami Bialystok)

**
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Beata&Ru
brID=9926
**
GG 3050843 * Yahoo Messenger -login-pusiaaa
**
p...@p...onet.pl
**
FAQ pl.rec.robotki-reczne
**

1. Data: 2004-03-30 17:57:11

Temat: Re: Odp: kurs frywolitki video
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia wrote:

> [...]
> netykieta na wszystkich grupkach dyskusyjnych aby ich nie zasmiecac i aby
> modemowcow nie narazac na duze koszty przy sciaganiu nadmiernej ilosci

Dzieki Pusiu.
Jak już napisałam, wysyłam na priva listy osobom, które zachowują
minimum dobrych manier. Jako że Rebeka nie przedstawiła się, a mnie
trudno jest wyłapywac wszystkie osoby, które tu piszą "przyklejając się"
do rozmaitych wątków, ale nie mówiąc, że są nowe, stwierdziłam, że wyślę
adres FAQ na grupę- myślę, że wielu osobom się przyda. Jak pewnie
zauważyłaś, jest w moim poprzednim poście, razem z adresem do archiwum.
Nie zmienia to faktu, że skoro dla Rebeki jestem "cwaniakiem", bo
poradziłam jej przejrzenie archiwum i FAQ, nie widzę sensu wdawać się z
nią w jakiekolwiek dyskusje. Skoro jestem cwaniakiem, bo podałam jej
nasze podstawowe żródło informacji, to niech sama będzie na tyle cwana i
znajdzie, co jej potrzeba. Ja już się więcej nie odezwę. Poza tym nie
chcę też się dowiedzieć, że moje posty są 'wypocone". Jak na razie u
mnie Rebeka trafiła do KF, a to trudna sztuka. Jeśli ktos ma dość
cierpliwości- proszę bardzo. Ja nie.

pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-03-30 19:29:51

Od: "rebeka" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello!Nie weszłam drzwiami a przez program Outlook
{;-)).Nie jestem anonimowa.Wiecie jak się nazywam.Jedno czym raczycie
internautów to marnymi odnośnikami www i prezentujecie swoje własne, cienkie
strony internetowe.A ciekawe na co same liczycie?Rozumiem,że chętnie
kasowały byście nie swoje posty!Owszem przeglądałam archiwum i często się
zdarza tzw. 404 błąd na stronie.Miłe co?Jedyne co mogę innym szanownym
grupowiczom polecić to to,żeby zaprenumerowały sobie gazetki typu Sandra ,
Mała Diana, Swetry.Tam to są wzory i bez proszenia się kogo
kolwiek.Pozdrawiam i mam nadzieję, że atmosfera będzie nadal miła.( :-D

1. Data: 2004-03-30 20:03:11

Temat: Odp: Odp: kurs frywolitki video
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rebeka <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c4chqs$cqk$...@n...onet.pl...
> Hello!Nie weszłam drzwiami a przez program Outlook

..widzimy dokladnie Twoje wejscie...i nazwanie Bogu ducha winnej
grupowiczki
cwaniaczka.........

> {;-)).Nie jestem anonimowa.Wiecie jak się nazywam

..nie zauwazylam zebys podpisywala sie pod postem jak kultura nakazuje
jak robi 100 procent grupowiczek tutaj

.Jedno czym raczycie
> internautów to marnymi odnośnikami www

podaj dokladniejsza interpretacje slowa 'marnymi" ale widocznie
zdecydowana wiekszosc kocha te 'marne "strony bo nikt tu nikogo na sile
nie
trzyma..no i TY odsylasz juz od paru godzin do tych "marnych" www...

i prezentujecie swoje własne, cienkie
> strony internetowe

..a gdzie jest Twoja "gruba" strona??????????
Dlaczego podajesz linki i korzystasz ze stronek naszych
grupowiczek,jesli
sa cienkie?Dlaczego obrazasz osoby ,ktore staraja sie udostepnic swoje
zbiory innym i spedzaja wiele godzin pzry wrzucaniu schematow i
konstruowaniu
stronek??

>Owszem przeglądałam archiwum

.Nie przegladasz,bo po przegladnieciu archiwum powinnas juz wiedziec ,ze
pisze sie odpowiedz POD postem i poniewaz podajesz linki ,ktore byly
podawane nie raz....

i często się
> zdarza tzw. 404 błąd na stronie.

Mozesz to zglosic ,ze stronka sie nie otwiera,FAQ jest naszym wspolnym
dzielem,wspolnie go redagujemy i taka stronka zostanie usunieta.......

,
> Mała Diana, Swetry.

..patrz punk FAQ odnosnie nie dyskutowaniu o zasobnosci portfeli
grupowiczek,czasopisma nie sa tanie ......,jesli jestes bogata prenumeruj
sobie ile chcesz i ktore chcesz.....ale nie kazdy ma takie szczescie,jest
wsrod nas rowniez wiele studentek liczacych kazdy grosz i nie tylko
studentek ale korzystamy z dobrodziejstwa komputera i dzielimy sie czym
mozemy.....

Tam to są wzory i bez proszenia się kogo
> kolwiek

Sa osoby ,ktore spodziewaja sie czegos wiecej i czegos innego niz w
wyzej
wymienionych czasopismach,nie Tobie oceniac ich potrzeby....

>.... mam nadzieję, że atmosfera będzie nadal miła.

Byla i bedzie do konca swiata albo trzy dni wiecej !!!Z Trollami czy bez
:))))

http://b3d.ats.com.pl/klasyfikacja_troli.htm

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata

1. Data: 2004-03-30 20:05:36

Od: "Annach" <a...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mała Diana, Swetry.Tam to są wzory i bez proszenia się kogo
> kolwiek.Pozdrawiam i mam nadzieję, że atmosfera będzie nadal miła.( :-D

Rebeko, nie psuj atmosfery,

jestem na grupie od kilku miesięcy i nie zgadzam się z Twoimi poglądami:
- odnośniki www są bardzo różne i zaspokajają różne gusta i potrzeby
grupowiczów, czasem są dla początkujących, czasem tylko dla mistrzów
- własne strony zawsze są urocze (przecież tworzymy je z naszych prac),
często inspirujące a grupowiczki mają prawo do podzielenia się z innymi tym
co posiadają - jeśli dla Ciebie są to cienkie stronki, to pokaż swoją GRUBĄ
stronę
- proszenie kogoś o pomoc i pomaganie innym są prawidłowymi, pozytywnymi
wzorcami zachowań społecznych - warto je kultywować, zwłaszcza w dzisiejszym
świecie zamykającym się na jednostkę, dbającym tylko o swoją osobę w swoim
małym światku
- ponadto nie każdego stać na prenumeratę wszystkich interesującycdh go
pism, a internet jest niewyczerpywalnym źródłem informacji

I ostatnia rzecz - jeśli tak Ci się tu nie podoba, to nikt tu nie trzyma na
siłę. Jeśli Twój udział na grupie ma się ograniczać tylko do krytyki i
obrażania grupowiczów, to ja za Tobą nie będę tęskniła...

"A miało być tak pięknie..."

Pozdrawiam wszystkie pozytywnie zakręcone, nie zrażajcie się takimi opiniami
jak Rebeki i piszcie dalej swoje arcyciekawe (i te zwyczajne też) posty -
jesteście świetne/świetni
--
Annach
GG#3201174

dobra strona o robótkach zapraszam
zajączek i kurka
szycie - zakiet
[OT] do JotHa
[szydelko - wielkanoc] mama kura sie dokonala