Re: Odp: kurs frywolitki video

From: Julka <y...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Odp: kurs frywolitki video
Date: Tue, 30 Mar 2004 19:57:11 +0200

Pusia wrote:

> Rebeko ,mam prosbe,przeczytaj FAQ i sposoby pisania postow,odpowiadamy POD
> postem,
>
> Ludzi zyczliwych i nowych jest tu mnostwo ale dlatego obowiazuje tzw
> netykieta na wszystkich grupkach dyskusyjnych aby ich nie zasmiecac i aby
> modemowcow nie narazac na duze koszty przy sciaganiu nadmiernej ilosci
> postow.

Dzieki Pusiu.
Jak już napisałam, wysyłam na priva listy osobom, które zachowują
minimum dobrych manier. Jako że Rebeka nie przedstawiła się, a mnie
trudno jest wyłapywac wszystkie osoby, które tu piszą "przyklejając się"
do rozmaitych wątków, ale nie mówiąc, że są nowe, stwierdziłam, że wyślę
adres FAQ na grupę- myślę, że wielu osobom się przyda. Jak pewnie
zauważyłaś, jest w moim poprzednim poście, razem z adresem do archiwum.
Nie zmienia to faktu, że skoro dla Rebeki jestem "cwaniakiem", bo
poradziłam jej przejrzenie archiwum i FAQ, nie widzę sensu wdawać się z
nią w jakiekolwiek dyskusje. Skoro jestem cwaniakiem, bo podałam jej
nasze podstawowe żródło informacji, to niech sama będzie na tyle cwana i
znajdzie, co jej potrzeba. Ja już się więcej nie odezwę. Poza tym nie
chcę też się dowiedzieć, że moje posty są 'wypocone". Jak na razie u
mnie Rebeka trafiła do KF, a to trudna sztuka. Jeśli ktos ma dość
cierpliwości- proszę bardzo. Ja nie.

pozdrawiam
Julita

--