Odp: Odp: kurs frywolitki video

From: "Pusia" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Odp: Odp: kurs frywolitki video
Date: Tue, 30 Mar 2004 22:03:11 +0200
Sender: p...@p...onet.pl@sub140-155.elpos.net

Użytkownik rebeka <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c4chqs$cqk$...@n...onet.pl...
> Hello!Nie weszłam drzwiami a przez program Outlook

..widzimy dokladnie Twoje wejscie...i nazwanie Bogu ducha winnej
grupowiczki
cwaniaczka.........

> {;-)).Nie jestem anonimowa.Wiecie jak się nazywam

..nie zauwazylam zebys podpisywala sie pod postem jak kultura nakazuje
jak robi 100 procent grupowiczek tutaj

.Jedno czym raczycie
> internautów to marnymi odnośnikami www

podaj dokladniejsza interpretacje slowa 'marnymi" ale widocznie
zdecydowana wiekszosc kocha te 'marne "strony bo nikt tu nikogo na sile
nie
trzyma..no i TY odsylasz juz od paru godzin do tych "marnych" www...

i prezentujecie swoje własne, cienkie
> strony internetowe

..a gdzie jest Twoja "gruba" strona??????????
Dlaczego podajesz linki i korzystasz ze stronek naszych
grupowiczek,jesli
sa cienkie?Dlaczego obrazasz osoby ,ktore staraja sie udostepnic swoje
zbiory innym i spedzaja wiele godzin pzry wrzucaniu schematow i
konstruowaniu
stronek??

>Owszem przeglądałam archiwum

.Nie przegladasz,bo po przegladnieciu archiwum powinnas juz wiedziec ,ze
pisze sie odpowiedz POD postem i poniewaz podajesz linki ,ktore byly
podawane nie raz....

i często się
> zdarza tzw. 404 błąd na stronie.

Mozesz to zglosic ,ze stronka sie nie otwiera,FAQ jest naszym wspolnym
dzielem,wspolnie go redagujemy i taka stronka zostanie usunieta.......

Miłe co?Jedyne co mogę innym szanownym
> grupowiczom polecić to to,żeby zaprenumerowały sobie gazetki typu
Sandra
,
> Mała Diana, Swetry.

..patrz punk FAQ odnosnie nie dyskutowaniu o zasobnosci portfeli
grupowiczek,czasopisma nie sa tanie ......,jesli jestes bogata prenumeruj
sobie ile chcesz i ktore chcesz.....ale nie kazdy ma takie szczescie,jest
wsrod nas rowniez wiele studentek liczacych kazdy grosz i nie tylko
studentek ale korzystamy z dobrodziejstwa komputera i dzielimy sie czym
mozemy.....

Tam to są wzory i bez proszenia się kogo
> kolwiek

Sa osoby ,ktore spodziewaja sie czegos wiecej i czegos innego niz w
wyzej
wymienionych czasopismach,nie Tobie oceniac ich potrzeby....

>.... mam nadzieję, że atmosfera będzie nadal miła.

Byla i bedzie do konca swiata albo trzy dni wiecej !!!Z Trollami czy bez
:))))

http://b3d.ats.com.pl/klasyfikacja_troli.htm

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata