kursy frywolitkowe

1. Data: 2010-09-15 11:21:58

Temat: kursy frywolitkowe
Od: magbod <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

My Craft Loft zaprasza na kursy wytwarzania koronki czółenkowej,
potocznie zwanej frywolitką w terminach: 2-3 października, 16-17
października, 6-7 listopada, 27-28 listopada oraz 4-5 grudnia 2010
roku. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
http://www.magbod.netgaleria.pl/?p=p_19&sName=warszt
aty

2. Data: 2010-09-17 16:25:36

Temat: Re: kursy frywolitkowe
Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> października, 6-7 listopada, 27-28 listopada oraz 4-5 grudnia 2010
> roku. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:

Strasznie drogo te zajęcia, przesada, żeby za dwie godzinki brać tyle kasy.
To wręcz nieuczciwe.
Ja proponuję naukę ZA DARMO !!!
Sama mogę kogoś nauczyc tego co umiem, a jednoczenie chętnie nauczę sie czegoś
nowego.
Są chętni ?

3. Data: 2010-09-20 08:11:02

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-17 18:25, p...@o...pl pisze:
aty

> Strasznie drogo te zajęcia, przesada, żeby za dwie godzinki brać tyle kasy.

Nie dwie, tylko 2 razy po 2,5. 160/5=32 zł to imo uczciwa płaca.

> To wręcz nieuczciwe.

Dlaczego? Jeśli są chętni, którzy wiedzą ile zapłacą, to tylko ich
problem. Gdyby nie było chętnych, założę się, że cena by spadła.
Kurs obowiązkowy nie jest, cena uczciwie podana, w czym problem?

> Ja proponuję naukę ZA DARMO !!!

Materiały też dajesz za darmo?

> Sama mogę kogoś nauczyc tego co umiem, a jednoczenie chętnie nauczę sie czegoś
> nowego.
> Są chętni ?

Nie, na te pierwsze też zresztą nie pójdę.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl

4. Data: 2010-09-21 10:51:23

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja proponuję naukę ZA DARMO !!!
> Sama mogę kogoś nauczyc tego co umiem, a jednoczenie chętnie nauczę sie czegoś

Drogo uważasz? A policzyłaś kozta własne? Zajrzyj do pierwszj z brzegu
pasmanterii, cocby tu: http://www.niteczka.com.pl i zobacz ile kosztuje
klebek kordonka, czółenko(a potrzebne sa dwa), nożyczki. Cena szydełka
przy tym jest znikoma. Według mnie to okolo 50 złotych.
Podziel sobie reszte przez 5 godzin i zastanow sie, zanim zaczniesz sie
publicznie oburzać.
Grazyna

5. Data: 2010-09-21 10:53:19

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pasmanterii, cociazby tu: http://www.niteczka.com.pl i zobacz ile

6. Data: 2010-09-21 10:54:46

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pasmanterii, chociazby tu: http://www.niteczka.com.pl i zobacz ile

7. Data: 2010-09-21 17:02:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Sep 2010 12:54:46 +0200, Grazyna napisał(a):

> [...]
> szydełka przy tym jest znikoma. Według mnie to okolo 50 złotych.
> Podziel sobie reszte przez 5 godzin i zastanow sie, zanim zaczniesz sie

Czytałam gdzieś taki dowcip:

Klientka zamówiła u znanej paryskiej modystki bardzo drogi i wykwintny
kapelusz. Przy odbiorze, zdziwiona jego wysoką ceną, oburzyła się:
- Za te głupie 30 metrów wstążki aż taka suma???
Modystka w sekundę rozpruła kmpozycję, wstążkę zwinęła i położyła przed
klientką jej kłębek, mówiąc:
- Teraz ma pani 100 razy taniej. Nie policzyłam za moją pracę i
umiejętności."

8. Data: 2010-09-23 11:54:28

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@o...pl napisał(a):

> Ja proponuję naukę ZA DARMO !!!
> Sama mogę kogoś nauczyc tego co umiem, a jednoczenie chętnie nauczę sie czegoś
> nowego.
> Są chętni ?

Tak!!! Bardzo chciałabym nauczyć się frywolitek, ale nie mam od kogo. A z
książek czy internetu nie bardzo się udaje - próbuję, ale idzie baaardzo
opornie. Więc jest co najmniej jedna chętna do nauki w Krakowie.

Bizutera artystyczna
szydełko chusta
Sląskie spotkanie
[ot] wrzesniowe spotkanie robotkowe w krakowie
xxx Vervaco 2002/70019