pijawkoterapia

11. Data: 2009-04-26 08:58:56

Temat: Re: pijawkoterapia
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 Apr 2009 21:57:50 +0000 (UTC), Karol wrote:

> *Hirudyna - białko o działaniu przeciwkrzepliwym. Wytwarzana jest przez
> gruczoły gardzieli pijawek żywiących się krwią. Rekombinowana hirudyna jest
> stosowana jako lek w prewencji zakrzepicy naczyń tętniczych i żylnych.*

Raczej nie sama hirudyna a jej syntetyczna pochodna - biwalirudyna.
Co poniekąd potwierdza spiskową teorię STangera - w końcu wytwarza ją
jakaś firma ;)

Idąc tyt tropem podejrzewam, że fakt, że nie chodzimy wszyscy w
drewnianych dłubankach związanych łykiem, a w różnej maści butach jest
spiskiem firm produkujących sznurówki :D

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

12. Data: 2009-04-26 09:01:45

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

drewnianych dłubankach związanych łykiem, a w różnej maści butach jest
spiskiem firm produkujących sznurówki :D

Supersedes: A wikipedii też nie należy traktować jako do końca
wiarygodnego źródła. O ile wiki cytuje jakąś publikację - warto
sprawdzić jaką i co w niej jest.

m.

13. Data: 2009-04-26 15:54:37

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek pisze:
> Idąc tyt tropem podejrzewam, że fakt, że nie chodzimy wszyscy w
> drewnianych dłubankach związanych łykiem, a w różnej maści butach jest
> spiskiem firm produkujących sznurówki :D
Cudowne! Marku, czy można sobie wziąć do sygnaturki?

--
Krzysiek, EBP
Panu Bogu udały się koty; z pewnością najlepiej, a może wyłacznie

14. Data: 2009-04-26 16:12:57

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 Apr 2009 17:54:37 +0200, Krzysztof (Suzuki Kokushu) wrote:

> Cudowne! Marku, czy można sobie wziąć do sygnaturki?

Proszę uprzejmie, ale to zasadniczo plagiat jest :)
Oryginał nie był mój, dotyczył opon chyba i został przez kogoś nawet
posłany z sukcesem na prhn :D

m.

15. Data: 2009-04-26 22:45:43

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> Idąc tyt tropem podejrzewam, że fakt, że nie chodzimy wszyscy w
> drewnianych dłubankach związanych łykiem, a w różnej maści butach jest
> spiskiem firm produkujących sznurówki :D

gdyby sprzedaż sznurówek była jednym z najbardziej dochodowych biznesów, do
tego całkowicie zmonopolizowanym... kto wie?

a póki co, porównanie jest po prostu idiotyczne.

16. Data: 2009-04-27 08:13:48

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Apr 2009 00:45:43 +0200, tomek wilicki wrote:

> a póki co, porównanie jest po prostu idiotyczne.

Jaki oceniający, taka ocena ;)

m.

17. Data: 2009-04-27 20:45:20

Od: "Karol " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> napisał(a):

> Raczej nie sama hirudyna a jej syntetyczna pochodna - biwalirudyna.
> Co poniekąd potwierdza spiskową teorię STangera - w końcu wytwarza ją
> jakaś firma ;)

Biwalirudyna? No prosze, jeszcze jeden produkt nienaturalny oprocz lepirudiny
i desirudiny. Niechybnie tylko o patenty im chodzi, a nie o fakt, ze wieksze
ilosci czystej sterylnie hirudyny trudno uzyskac ze zrodla naturalnego:)

Ba, malo im tego, to jeszcze aby uzyskac kolejny patent, amerykanskie
cwaniaczki zwiazane ze swiatem nauki zaczely cos kombinowac przy
*mechanicznych pijawkach*:

http://www.cbc.ca/health/story/2001/12/13/leech01121
3.html

> Idąc tyt tropem podejrzewam, że fakt, że nie chodzimy wszyscy w
> drewnianych dłubankach związanych łykiem, a w różnej maści butach jest
> spiskiem firm produkujących sznurówki :D

no...idac tym tropem, to tych spiskow bylo w przeszlosci znacznie wiecej:)

Hmm....a swoja droga ciekawe jakie to elity rzadzace swiatem, staly np. za
wielka epidemia dżumy w Rzeczpospolitej w XVI &#8211; XVII wieku?

http://tinyurl.com/d7jcbd

> Supersedes: A wikipedii też nie należy traktować jako do końca
> wiarygodnego źródła. O ile wiki cytuje jakąś publikację - warto
> sprawdzić jaką i co w niej jest.

Troche to zalezy od rodzaju hasla i jezyka w ktorym haslo zostalo opracowane.
Te w j.angielskim sa czesto niezlym wstępem do dalszych poszukiwan dla
lajka, ktory chce sie nieco lepiej zorientowac w konkretnym temacie.

Dalsze poszukiwania w sieci lub realu, zaleza od umiejetnosci intelektualnych
i dociekliwosci *dociekacza*:)

18. Data: 2009-04-27 20:48:06

Temat: laika piszemy *i* krotkie:))
Od: "Karol " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2009-07-06 23:34:05

Od: Jan <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

smutny pisze:
> Usłyszałem o terapii pijawkami, na które części ciała przystawia się
> takie pijawki? Zostają po tym jakieś blizny? To boli?

W wyborach wybiersz PO?

Jan

Istnienie niesmiertelnej duszy potwierdzaja fizykalne i medyczne dowody, zdjecia, a nawet prosty eksperyment (JP)
czy troche przygluchniete ucho moze sie zregenerowac
trucizny cywilizacji
hrapanie a logopeda
soczewki kontaktowe czy dla każdego?