lakier do paznokci

1. Data: 2002-10-17 12:06:46

Temat: lakier do paznokci
Od: z...@p...onet.pl (Wysoka) szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy mozecie polecic jakis dobry lakier do paznokci, ktory nie niszczy
paznokci i trzyma sie dosc dlugo?
pozdrawiam,
Wysoka

Internetowe Pismo Kobiece.
www.puella.pl
Ranking Kosmetyków www.puella.pl/ranking.php3
Wyslane z www.puella.pl/newsy

1. Data: 2002-10-17 20:09:38

Temat: Re: lakier do paznokci
Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysoka wrote:
> Witam,
> Czy mozecie polecic jakis dobry lakier do paznokci, ktory nie niszczy
> paznokci i trzyma sie dosc dlugo?
> pozdrawiam,
> Wysoka

Lakiery Peggy Sage trzymaja sie stosunkowo dlugo. Jestem tez zadowolona z
Margaret Astor i Yves Rocher.

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2002-10-17 20:15:31

Od: "CaThy" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wysoka" <z...@p...onet.pl> napisala w wiadomosci
> Witam,
> Czy mozecie polecic jakis dobry lakier do paznokci, ktory nie niszczy
> paznokci i trzyma sie dosc dlugo?

Hej :)
Ja niedawno przerzucilam sie na lakiery JOKO i jestem bardzo,. bardzo
zadowolona. Nie zauwazylam zeby niszczyly paznokcie. Nie wiem co rozumiesz
przez trzymanie sie dosc dlugo, bo dla mnie dlugo to ok.3 dni, pozniej kolor
mi sie nudzi i zmieniam :) a te lakiery wytrzymuja kilka dni.
Mialam kiedys lakier Sally Hansen ( czy jak to sie tam pisze) i byl cudowny
bo trzymal sie ponad tydzien, ale ja akurat nie umiem tyle dni nosic tego
samego koloru, wiec nie czuje potrzeby wydawania tyle kasy na taki lakier.

Pozdrawiam

CaThy

1. Data: 2002-10-18 19:45:31

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wysoka" wrote:

> Witam,
> Czy mozecie polecic jakis dobry lakier do paznokci, ktory nie niszczy
> paznokci i trzyma sie dosc dlugo?
> pozdrawiam,
> Wysoka

Sally Hansen - piekne kolory i niezniszczalny
Art Deco - na drugim miejscu u mnie
--

Lia : Lifeform Intended for Assassination

O wszystkim decyduje srodowisko. Dlatego anioly fruwajace w niebie maja
piekne skrzydla, natomiast anioly chodzace po ziemi maja piekne nogi.

zabawne i wogole nie na temat
Sklep z bielizna w Warszawie
sposób na jesienną chandrę :))
Sposób na suche końcówki