lambrie, gdzie w inecie?

1. Data: 2001-07-23 20:06:07

Temat: lambrie, gdzie w inecie?
Od: "maciek" <m...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czwarty z kolei lekarz po przebadaniu mojego przypadku (wszystkie wyniki
o.k.) stwierdził, że może to lambrie. Niestety, w całym internecie nie
znalazłem ani słowa na ten temat.

Może wy znajdziecie?
Krzysiek

2. Data: 2001-07-23 20:16:46

Temat: Re: lambrie, gdzie w inecie?
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

maciek napisał:

> Czwarty z kolei lekarz po przebadaniu mojego przypadku (wszystkie wyniki
> o.k.) stwierdził, że może to lambrie. Niestety, w całym internecie nie
> znalazłem ani słowa na ten temat.
>
> Może wy znajdziecie?

zgodnie z zyczeniem
http://dir.yahoo.com/Health/Diseases_and_Conditions/
Giardiasis/
http://search.yahoo.com/bin/search?p=lamblia

3. Data: 2001-07-23 20:26:55

Od: "maciek" <m...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięęki, ale jesteś szybki.

4. Data: 2001-07-23 22:25:11

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

maciek napisał:

> dzięęki, ale jesteś szybki.

prowadzilem kiedys szkolenia przez internet dla firm, studentow,
jak blyskawicznie znalezc dowolna informacje, tekst, material za posrednictwem
internetu.
Juz za miesiac kolejne szkolenia w wyszukiwaniu dowolnych informacji na calym
swiecie,
w dowolnym jezyku.
Jacek

5. Data: 2001-07-24 14:06:56

Temat: Lamblie (Re: lambrie, gdzie w inecie?)
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"maciek" <m...@b...net.pl> writes:

> Czwarty z kolei lekarz po przebadaniu mojego przypadku (wszystkie wyniki
> o.k.) stwierdził, że może to lambrie. Niestety, w całym internecie nie
> znalazłem ani słowa na ten temat.

O, to widze, ze moda na lamblie nie mija.

Jak bylem maly, to za kazdym razem, kiedy doktory nie wiedzialy, co
mi moze byc, to diagnozowano "podejrzenie lamblii". Potem kilka badan
kalu w odstepach kilkudniowych, wynik "cyst lamblii nie stwierdzono",
ale mijal tydzien czy dwa i juz chory nie bylem, wiec mozna bylo
odtrabic sukces kuracji.

A za kwartal znow to samo... I znow. I znow. I znow.

MJ

6. Data: 2001-07-25 21:21:41

Temat: Re: Lamblie (Re: lambrie, gdzie w inecie?)
Od: "maciek" <m...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tonący brzytwy się chwyta, ja też.
Wszystkie badania o.k., a ja czuję ze schodzę(wiem że przesadzam, ale tak
czuję)

Pytanie o krew "A Rh-"
Kto na to odpowie?
aparaty sluchowe ?