laryngolog

1. Data: 2005-12-14 16:37:22

Temat: laryngolog
Od: "Marcin K." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziś byłem u laryngologa i powiedział mi (burknął pod nosem) że mam
jakiś nieżyt nosa czy coś tam oczywiście po tym jak spytałem "No ale co
mi jest?"
-spytał czy robimy na zimno?
-a ja tzn jakie zimno?
-a on zimno 4 minuty

wolałem żeby dał mi leki,bo generalnie dla mnie facet był cholernie
niekompetentny,jakby mu drugim uchem wylatywało co do niego mówie $%#$#@#

co to jest te zimno,bo od niego trudno jakoś się było dowiedzieć :/

--

Marcin K.
Polska służba zdrowia.A co to jest polska służba zdrowia?

2. Data: 2005-12-14 20:18:13

Temat: Re: laryngolog
Od: darcis <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-12-2005 o 17:37:22 Marcin K. <m...@o...pl> napisał:

> [...]
> niekompetentny,jakby mu drugim uchem wylatywało co do niego mówie $%#$#@#
>
> co to jest te zimno,bo od niego trudno jakoś się było dowiedzieć :/

a moze ty zbyt niesmialy?

3. Data: 2005-12-18 18:05:05

Temat: Odp: laryngolog
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W takich razach powinna pomóc koperta z wkladem.
Doktorzy nie ryby - biorą jak mają co

Użytkownik Marcin K. <m...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:dnph9a$p3e$...@j...coi.pw.edu.pl...

żołądek