laserowe usuwanie owłosienia

1. Data: 2005-02-14 17:37:52

Temat: laserowe usuwanie owłosienia
Od: "ata" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest to naprawde bezpieczne? Czy warto sie temu poddać? Chodzi mi o
łydki.

1. Data: 2005-02-14 17:55:08

Temat: Re: laserowe usuwanie owłosienia
Od: "studio-light" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ata" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> Czy jest to naprawde bezpieczne? Czy warto sie temu poddać? Chodzi mi o
> łydki.

Deplacja laserowa wykonana za pomoca odpowiedniego sprzetu, przez
wykwalifikowane osoby, przeprowadzona na pacjentce bez przeciwskazan jest
calkowicie bezpieczna.
Czy warto sie temu poddac musisz ocenic sama... ta metoda depilacji jest
droga, do tego ilosc wlosow w anaganie na konczynach jest stosunkowo niska
(moga nie wystarczyc trzy zabiegi).
Z drugiej strony po dobrze przeprowadzonej kuracji bedziesz miala spokoj
prawdopodobnie do konca zycia.
Jesli bedziez zadowolona prawdopodobnie na drugi ogien pojda pachy i linia
bikini :)

pozdrawiam
Wojtek
--------
STUDIO LIGHT
www.studio-light.pl

1. Data: 2005-02-17 18:37:46

Od: "Ryba" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
ja korzystałam z tego typu zabiegów ok 1,5- 2 lata temu i jestem bardzo
zadowolona, do tej poty nic mi nie jest a włosków pozbyłam się w 90% i to
naprawde wystarcza, prawie nic nie widać :)
fakt, że nie są to tanie zabiegi ale naprawde się opłaca :)
pozdrawiam
A.R.

--------
> STUDIO LIGHT
> www.studio-light.pl

Balsam - a oklolice intymne ?
Dość dziwne pytanie odnośnie ....
Galopujące suchoty ;-) + pytanie do Kruszyzny
Lirene Serum anticell
Re: HALLOWEEN- czy oryginal??