lawenda

1. Data: 2003-09-20 18:07:50

Temat: lawenda
Od: "Magda" <m...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jestem nowa na grupie :)
Prosze o pomoc - uschla mi lawenda. Kupiona w doniczce, 15cm wysokosci, mimo
podlewania - 1x dziennie (bez przelewania), nagle zaczela wiednac, potem
usychac. Najpierw tylko pol krzaczka, potem reszta. Przez pierwsze 6 tygodni
miala sie dobrze, potem uschla. Nic nie zmienialam, co moglo byc przyczyna?

Magdalena Płocica

2. Data: 2003-09-20 19:06:44

Temat: Re: lawenda
Od: "Paweł Woynowski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miala sie dobrze, potem uschla. Nic nie zmienialam, co moglo byc przyczyna?

A trzeba było zmienić, moim zdaniem ograniczyc podlewanie. Lawenda lubi glebę
przepuszczalną, a co za tym idzie nie lubi za dużo wilgoci. Bardzo dobrze
rośnie na skalniakach gdzie podłoze jest raczej suchawe. Wystarczyło by
podlewania raz na 4 - 5 dni. Pozdrawiam.
Paweł Woynowski
http://www.mikrojezioro.met.pl

3. Data: 2003-09-21 01:35:04

Temat: Odp: lawenda
Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda <m...@x...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bki4sm$432$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
tygodni
> miala sie dobrze, potem uschla. Nic nie zmienialam, co moglo byc

Raz dziennie, to nawet mnie może wykończyć!

moon

Wrzos w domu? Pomocy...
dziury
Iglaki