leczenie krótkowzroczności laserem

1. Data: 2002-06-08 18:03:25

Temat: leczenie krótkowzroczności laserem
Od: "Eliza" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może udzielić mi jakichś informacji na temat leczenia
krótkowzroczności laserem? Interesuje mnie głównie czy ta metoda jest
bezpieczna, jaki jest jej koszt, a moze jest na grupie ktoś kto miał taki
zabieg...
pozdrawiam,
-Eliza

2. Data: 2002-06-09 15:47:06

Temat: Re: leczenie krótkowzroczności laserem
Od: "DanielR" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.oko.info.pl/index.php3?body=15&mp=

3. Data: 2002-06-10 10:26:05

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eliza" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> krótkowzroczności laserem? Interesuje mnie głównie czy ta metoda jest
> bezpieczna, jaki jest jej koszt, a moze jest na grupie ktoś kto miał taki

http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz/?x=ulubione/in
dex.php

najpierw poczytaj co tam zebralem, a pozniej pytaj :-))

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

4. Data: 2002-06-10 17:51:36

Od: "Eliza" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
> Nie staraj się zrozumieć wszystkiego, bo wtedy wszystko

dzieki, nie mam pytan :-)

Paciorkoweiec (ASO) i oczy
przedawkowanie kofeiny?
Zajady