leczenie refluxu

1. Data: 2007-01-28 22:37:10

Temat: leczenie refluxu
Od: "Lemeridien" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie, chciałbym się tu zapytać o pewną rzecz, otórz od kilku
miesiecy lecze sie na (jakk to lekarze owiedzieli: reflux przelykowy) mowili
ze moglem sie tego nabawic w dlugotrwalej pozycji siedzacej - na wozku.
Biore jakies leki ale to srednio mi pomaga i dokucza przeokrutnie, moze ktos
wie gdzie moglbym sie dowiedziec czegos wiecej na temat leczenia tego
cholerswa, bo niby jak mam chodzic wyprostowany;) a moze ktos z grupowiczow
to mial i sie wyleczyl? pozdrawiam!

2. Data: 2007-01-29 07:46:12

Temat: Re: leczenie refluxu
Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lemeridien"
> [...]
> tego cholerswa, bo niby jak mam chodzic wyprostowany;) a moze ktos z
> grupowiczow to mial i sie wyleczyl? pozdrawiam!

Mam to od okolo 30 lat. Tego nie da sie wyleczyc. Dobry na to jest Ranigast,
obecnie mozna go miec bez recepty.

Leszek

3. Data: 2007-01-29 18:07:28

Od: "Lemeridien" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam to od okolo 30 lat. Tego nie da sie wyleczyc. Dobry na to jest
> Ranigast, obecnie mozna go miec bez recepty.
>
> Leszek
>---------------------------
i tez masz ten okropny bol za mostkiem i ciagle oslabienie? bo mi siejuz zyc
niechce, ciagle kreci mi sie w glowie ....

4. Data: 2007-01-29 21:06:48

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lemeridien" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Chyba, że operacyjnie.

5. Data: 2007-01-30 05:16:30

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lemeridien"
> i tez masz ten okropny bol za mostkiem i ciagle oslabienie? bo mi siejuz
> zyc niechce, ciagle kreci mi sie w glowie ....

Ciagly nie, ale jak zjem cos ciezkostrawnego, to tak.

Leszek

Serwis www.PolscyProducenci.pl
budowanie domu...
zatrudnienie niepełnosprawnego
szkolenie narciarskie dla niepełnosprawnych
leczenie spastyczności