leczo

11. Data: 2005-08-04 11:50:36

Temat: Re: leczo
Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacenty" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:dcsv4b$siq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dziękuję za zwrócenie uwagi. Obiecuję poprawę itd.
> A swoją drogą to wolę postukać w klawisze "na żywo" do ludzi. Tak jakoś
> przyjemniej jak z drugiej strony ktoś żyw. Ale to tylko moja prywatna
> opinia.

No i racja. Nawet jak było coś, to nie zaszkodzi powtórzyć, inni mogą się
tego dowiedzieć.
Ale przepisów na leczo to akurat można znalzeźć dowolną liczbę w 5 sekund.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

12. Data: 2005-08-04 19:03:47

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aniared wrote:

> Jak już się najesz, to może nabierz wprawy w szukaniu i znajdź coś
> takiego jak "netykieta" - warto poczytać i zastosować.
Co racja to racja Panie Dzieju. A tak z zupełnie innej beczki to jak tam
walka z podłogą?:))
Pozdro Jacenta

13. Data: 2005-08-05 06:00:36

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dcsv4b$siq$1@nemesis.news.tpi.pl>, "jacenty" <s...@w...pl>
wrote:

> [...]
> A swoją drogą to wolę postukać w klawisze "na żywo" do ludzi. Tak jakoś
> przyjemniej jak z drugiej strony ktoś żyw. Ale to tylko moja prywatna

Tylko czy zastanowiłeś się, czy ci ludzie lubią jak do nich stukasz w
klawisze o czymś, o czym odpisywali już podobnym Tobie dwadzieścia razy?

Władysław

14. Data: 2005-08-05 06:41:28

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko czy zastanowiłeś się, czy ci ludzie lubią jak do nich stukasz w
> klawisze o czymś, o czym odpisywali już podobnym Tobie dwadzieścia razy?
>
> Władysław

A kto każe odpisywać na wszystko che? Kto chce to odpisze, kto nie chce to
tylko przeczyta i odhaczy zaliczone. Wypowiadam się na tematy które mnie
interesują i na które mam coś do powiedzenia. Doczepianie łatek na siłę i
gdzie się da, to już twórczość artystyczna i może wartoby stworzyć nową
grupę pl.rec.czepialscy? .
A poza tym to czasami może pojawić się ktoś ze świezym pomysłem i dodać
coś nowego.
Jacenty nie czepiający się

15. Data: 2005-08-05 07:22:00

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dcv1ul$pt1$1@nemesis.news.tpi.pl>, "jacenty" <s...@w...pl>
wrote:

> A kto każe odpisywać na wszystko che? Kto chce to odpisze, kto nie chce to
> tylko przeczyta i odhaczy zaliczone.

To że do kogosz stukasz, to wystarczy, żeby wiedzeić, że nie warto
odpisywać, trzeba najpierw stracić czas na przeczytanie.

> Wypowiadam się na tematy które mnie
> interesują i na które mam coś do powiedzenia.

Od kiedy zadawanoie prostych pyań to wypowiadanie się?

> Doczepianie łatek na siłę i
> gdzie się da, to już twórczość artystyczna i może wartoby stworzyć nową
> grupę pl.rec.czepialscy? .

Miałbyś wtedy swoją grupę?

> A poza tym to czasami może pojawić się ktoś ze świezym pomysłem i dodać
> coś nowego.

Jak ktoś ma coś nowego do powiedzenia, to nikt mu tego nie broni.

władysław

16. Data: 2005-08-05 07:51:23

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

jacenty napisał(a):

> Co racja to racja Panie Dzieju. A tak z zupełnie innej beczki to jak tam
> walka z podłogą?:))

Podłoga niestety leży odłogiem i wrócę do niej po urlopie :). Dzięki za
troskę :).

--
Ania
http://aniared.blog.onet.pl/

17. Data: 2005-08-05 07:53:40

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" >

> To że do kogosz stukasz, to wystarczy, żeby wiedzeić, że nie warto
> odpisywać, trzeba najpierw stracić czas na przeczytanie.

Skoro piszesz to znaczy, że straciłeś ten czas na przeczytanie mojej
wypowiedzi. Nie lepiej zrobić coś pozytecznego? Może zajmiesz się
wytwarzaniem patchworków ( to takie narzuty z łatek). Porzyteczne i zgodne z
Twoimi upodobaniami.

> Od kiedy zadawanoie prostych pyań to wypowiadanie się?

Czy to nerwy czy tylko ręka drży?

> Miałbyś wtedy swoją grupę?

Myślałem o nas. Ty byś robił za rzepa a ja za ogon;))

Nie broni, ale łatkę przypiąć musi.
Pozdrawiam Jacenty

18. Data: 2005-08-05 09:24:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Aug 2005 13:12:31 +0200, "jacenty" <s...@w...pl>
wrote:

>dziesiatki
>>
> Gdyby przejze? archiwum to wyjdzie na jaw, ?e na ka?dy temat by?o po
>kilkadziesi?t postów. Wobec tego po co wogóle pisa? na forum?NIE PISZCIE
>TYLKO ZAGL?DAJCIE DO ARCHIWUM .
>(Gdyby "kto?" si? czepia? to jest ?art)
>Pzdr Jacenty

O tym tez jest w archiwum!

Pierz
K.T. - starannie opakowana

19. Data: 2005-08-05 09:25:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Dzi?kuj? za zwrócenie uwagi. Obiecuj? popraw? itd.
>A swoj? drog? to wol? postuka? w klawisze "na ?ywo" do ludzi. Tak jako?
>przyjemniej jak z drugiej strony kto? ?yw. Ale to tylko moja prywatna
>opinia.
>Pozdr. Jacenta

No pewnie. Szczegolnie jesli bedziesz irytowac
czytelnikow.....napewno Cie pokochaja

Pierz i dom do gory nogami...nienawidze remontow
K.T. - starannie opakowana

20. Data: 2005-08-05 09:29:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>-?e?.
>Nie, nawet niespecjalnie wiem jak si? robi leczo, w?asciwie to oprócz tego
>?e jest tam papryka i cebula to nie wiem.
>Jak my?lisz, ile czasu mi zajmie dowiedzenie si??

Trafiam w ciemno :PP 0.12 sek. i tak na oko 293 strzaly :PPP

Pierz

P.S. Pomijajac juz fakt, ze archiwum to RZECZYWISTA skarbnica
wiedzy, bo na to cholerne leczo to znajdziesz przepisow i
wariantow i mozliwosci i smakow i dyskusji (ahem?) na temat.
Dobrze mowie czy dobrze mowie?

K.T. - starannie opakowana

Co z mirabelek?
MARYNATY c.d. - papryka
OT nowe google-pomocy
chleb
kapusta pekińska co z niej zrobić (poza surówką)