"lek" na nerwy ???

1. Data: 2002-06-03 14:39:57

Temat: "lek" na nerwy ???
Od: "KS" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym prosić o podanie mi skutecznego "leku" (piszę w cydzysłowiu,
ponieważ to jeszcze nie choroba) na nerwy ;) Chodzi o stresy np. przed
egzaminem - żąłądek podchodzi mi do gardła, nogi jak z galarety a przecież
wszystko umiem ale widać tak już mam.

Czy istnieje jakiś specyfik, który mógłby wyeliminować moje nerwy
jednocześnie nie powodując nadmiernej sęnności i nie wpływając na jasność
myślenia. Wiecie wkońcu chcę zdać.

Pozdrawiam,

Krzys

ps
Próbowałem Neospazminy i Nerwomixu i jakoś mi nie pomagało.

2. Data: 2002-06-05 07:05:53

Temat: Re: "lek" na nerwy ???
Od: "Demus" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm ... prawde mowiac to skoro to jeszcze nie choroba to polecam wypic ze
dwie herbaty ... ehem ... ziolka typu "Melisa" .Po dwoch cherbatkach powinno
cie uspokoic ... jezeli to cos powazniejszego to polecam cos slabego
zaleconego w aptece (np.:Kalms) :P Jesli bardzo powazne to gdzies na grupie:
pl.misc.dieta byl post na ten temat.
Pozdrawiam i zycze bezstresowych np.egzaminow!
Demus

3. Data: 2002-06-09 21:16:10

Temat: trema przedegzaminacyjna
Od: "Andrzej Adamczyk" <w...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję coś z homeopatii :
np. z firmy Boiron : Gelsemium 9CH 1 dziennie 5 granulek podjęzykowo przez
2 tygodnie przed stresującą sytuacją oraz dodatkowo Gelsemium 30CH w
przeddzień 5 granulek i rano przed egzaminem taka sama dawka.
W razie braku czasu ( może już masz egzamin ) zastosuj wersję tylko z 30CH.
Preparaty kupisz bez recepty w każdej dobrej aptece, no, może poczekasz 1
dzień na ściągnięcie leku. Cena ok 5zł za opakowanie ( ok 80 granulek).

L4 - jak
L-Karnityna
gold tropfen
pensja w aptece