lek z wyboru ?

1. Data: 2004-07-19 11:24:25

Temat: lek z wyboru ?
Od: "Radek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnei ostatnio moja mam dostala lek, na ktorym jest napisane Jest to
lek z wyboru....no walsnei o co chodzi, czy to slogan reklamowy? Jak nalezy
to interpretowac.
Mama pytajac sie P. doktor czy sa jakies inne substytuty tego leku,
odpowiedziala, ze ten jest z woboru.
Czy to chodzi o odgorne wybranie tego leku w ramach pewnej grupy lekow?
dziekuje za odpowiedzi
Radek

2. Data: 2004-07-25 20:37:38

Temat: Re: lek z wyboru ?
Od: "Gosia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiedziala, ze ten jest z woboru.
> Czy to chodzi o odgorne wybranie tego leku w ramach pewnej grupy lekow?

lek z wyboru to jest lek który j\najlepiej na coś działa i wted wtosuje się
go w określonej jednostce chorobowej. Jeśli mozesz to prosze podaj lek o
ktory dokladnie ci chodzi i jednostkę chorobowa:)
Pozdrawiam Gosia

cefadisiac
Gdzie w W-wie lekarz specjalista Borelioza?
Kto się boi taniej internetowej apteki?
Anatomia człowieka - pomoc do nauki
przepuklina mosznowa