lekarz sportowy-poszukiwany

1. Data: 2002-04-23 11:00:51

Temat: lekarz sportowy-poszukiwany
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W jaki sposób człowiek, który nigdy nie uprawial sportów ani nie był w zadnym
klubie sportowym moze dostac sie do lekarza sportowego??? Po dlugiej drodze od
internisty poprzez chirurga i ortopede wysłano mnie własnie tam. Tymczasem TAM
powinnam miec ........skierowanie z klubu.....

2. Data: 2002-04-23 17:56:16

Temat: Re: lekarz sportowy-poszukiwany
Od: "WaldiM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W COMS na Wawelskiej w Warszawie (stadion SKRA) placisz i wymagasz...
nie potrzeba zadnego skierowania...
problem zaczyna sie gdy do Wawy masz daleko...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

> [...]
TAM
> powinnam miec ........skierowanie z klubu.....

Dobry dentysta
grzybica pochwy a uklad pokarmowy
wolne tętno
Dolny Sląsk - usg z dopplerem
Klinika położnicza na Królowej Jadwigi w K-owie