[lekko OT] Najwieksza wpadka kuchenna;)

1. Data: 2005-01-27 11:04:05

Temat: [lekko OT] Najwieksza wpadka kuchenna;)
Od: "MadziaK" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj zmeczona przybylam do domu, moj Mezczyzna obral ziemniaki, wiec cala
zadowolona, by szybko byl obiad, przystapilam do robienia kolejnej potrawy z
piersi indyka, ktorych zapas powoli topnieje w mojej zamrazalce...
Szybko dzialalam...
Swiatlo mam jakies takie slabe w kuchni, zanim zarowka energooszczedna sie
zapali - troche minie, lampki nie zapalalam bo po co do prostych kotletow...
Postanowilam kotlety obtoczyc dla odmiany w mace, nie w bulce tartej.
Wszystkie maki, bulki tarte trzymam w szafce w pojemnikach szklanych po
kawie...
rozbilam jajka, sprawdzilam czy maka nie jest ziemniaczana (palczami, czy
nie "trzeszczy") i przystapilam do obtaczania w mace, ktora wysypalam na
talerz...
Dziwnie sie ta maka zachowywala. Jakby sie topila.
Na patelni bylo jeszcze gorzej.
Juz podejrzewalam popsucie jajek. Posmakowalam...
i...

slodkie!!!!!!!!
obtoczylam hihi kotlety w cukrze pudrze!!!!
pierwszy raz w moim zyciu mi sie taka wpadka kuchenna zdarzyla;)
szybko z patelni, umylam, doprawilam i obtoczylam ponownie w bulce tartej i
bylo dobrze:)

Potem, tego samego dnia zapomnialam dodac cukru do budyniu, a jak juz
usiadlam do stolu to moj Mezczyzna wybuchnal dzikim rechotem.
Mialam na stopach jeden kapec moj a drugi jego. Zaznaczajac, ze on ma noge
wieksza o jakies 5 numerow to byl to dziwny widok.
Co za dzien hihi:)
MadziaK zakrecony

1. Data: 2005-01-27 11:56:21

Temat: Re: [lekko OT] Najwieksza wpadka kuchenna;)
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rechoczące pozdrówki dla wszystkich zakręconych.
--
Kasia- Rzeszów

1. Data: 2005-01-27 13:59:38

Od: s...@o...pl (Sendi) szukaj wiadomości tego autora

Witaj

> obtoczylam hihi kotlety w cukrze pudrze!!!!
> pierwszy raz w moim zyciu mi sie taka wpadka kuchenna zdarzyla;)
Doprawdy ciekawy dzień miałaś ale nie przejmuj się mi też się zdarzyło
posolić budyń bo nie zajrzałam do torebki.
POnoć czym mniej się staramy tym lepiej wychodzi.
POzdrowionka
Sendi

1. Data: 2005-01-27 14:22:17

Temat: Re: [lekko OT] Najwieksza wpadka kuchenna;) (Netykieta)
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sendi" wrote in message...
> [...]
> posolić budyń bo nie zajrzałam do torebki.
> POnoć czym mniej się staramy tym lepiej wychodzi.

Celowo nic nie wycinam....

Sendi...
bardzo, bardzo Cię prosze... Fajnie, że wycielaś cytaty, ale mimo wszytsko
Twój post jest jednak zupełnie nieczytelny...

Powinien wygladać mniej więcej tak:

*****************
MadziaK" wrote in message news:ctahsb$1jj$1@inews.gazeta.pl...
<ciach>
> [...]

posolić budyń bo nie zajrzałam do torebki.
POnoć czym mniej się staramy tym lepiej wychodzi.
****************

Gdzie:
- "MadziaK" wrote in message news:ctahsb$1jj$1@inews.gazeta.pl..." jest
wrotką, która pokazuje nam czyjego posta cytujesz;
- <ciach> lub inny znak np. <...> itd. pokazuje, ze ucinasz posta...
- enter pomiędzy tekstem Madzi a Twoim ulatwia odnalezienie poczatku Twojej
odpowiedzi,
- nie jest juz potrzebny podpis Madzi: "Co za dzien hihi:) MadziaK
zakrecony", ponieważ wrotka juz nam powiedziała, czy to był post...

Pozdrawiam serdecznie :)

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna

Tanie danie