leszczyna jeszcze raz

1. Data: 2000-02-14 11:58:30

Temat: leszczyna jeszcze raz
Od: "Stanley@gallAnonim" <S...@G...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można, obcinając gałązki leszczyny na wiosnę , wsadzać je bezpośrednio
do ziemi?
Czy się ukorzenią, i wypuszczą młode pędy?
Czy raczej kupić młodziutkie drzewka?
Na przeciw działki mam las, a w nim nieprzebrane ilości leszczyny, to może
przesadzić małe leszczynki prosto z lasu?

--
S...@G...com.pl

1. Data: 2000-02-17 23:02:46

Temat: Re: leszczyna jeszcze raz
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli zależy Ci na dużych owocach lub kolorowych liściach (czerwone, złote),
to lepiej kupić odmianę (jeśli nie umiesz szczepić).
Jeśli żywopłot, zasłona wzrokowa i smaczne ale mniejsze owoce (po dłuższym
czasie) to spokojnie można wykopać z lasu.

--
Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-02-18 22:49:23

Temat: Odp: leszczyna jeszcze raz
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stanley@gallAnonim <S...@G...com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:888su6$c11$...@i...nask.pl...
> Czy można, obcinając gałązki leszczyny na wiosnę , wsadzać je bezpośrednio
> do ziemi?
> Czy się ukorzenią, i wypuszczą młode pędy?

Nie sądzę. Leszczyna nie ukorzenia się w normalnych warunkach. Można
rozmnażać ją przez odkłady ale trzeba mieć sprawdzony matecznik. Mnożenie
takie (do osiągnięcia owoców) trwa zbyt długo aby po wielu latach
rozczarować się.
Najlepiej kupić rosliny w sprawdzonej szkółce albo w dobrym sklepie.

--

:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-02-21 16:11:03

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:88lc96$3ce$...@a...webcorp.com.pl...

> Użytkownik Stanley@gallAnonim <S...@G...com.pl> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:888su6$c11$...@i...nask.pl...
>
> Nie sądzę.
[ciach]

Można jeszcze przez odrosty korzeniowe, naturalnie jeśli takowe istnieją.

Pozdrawiam, Basia.

Walentynki
RE: święto
kalendarz biodynamiczny