link do podrobek na allegro

1. Data: 2006-09-16 18:22:00

Temat: link do podrobek na allegro
Od: "Izabela Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, pozwalam sobie wkleic link do strony, gdzie ktos demaskuje troche
podrobek oferowanych szeroko na allegro. Moze komus sie przyda.

http://podrobkowo-wielkie.blogspot.com/

Iza Wójcik

2. Data: 2006-09-16 19:52:01

Temat: Re: link do podrobek na allegro
Od: "hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Izabela Wójcik" <i...@h...pl> wrote in message
> Witam, pozwalam sobie wkleic link do strony, gdzie ktos demaskuje troche
> podrobek oferowanych szeroko na allegro. Moze komus sie przyda.
>
> http://podrobkowo-wielkie.blogspot.com/

demaskuje tez analfabetyzm polaków, że pozwolę sobie zacytowac:
mam na sprzedaz fretke ma 8 tygodni jest miłym zwirzakiem chowana w śrut
dzieci musze ja sprzedać poniwarz jedno z dzieci jest na sierść uczulone
jest to samiec [o dziecku-samcu mówi się "syn"]

;-))
hania

Trwala ondulacja
Rozchodzenie kozaczkow.