list do rosji

1. Data: 2004-05-13 20:56:53

Temat: list do rosji
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos pisal do Rosji?Sprobowalem do Wasiliewicza od lilium.report.ru
i dostalem odpowiedz w jezyku marsjanskim,jak sie z nimi porozumiec?
lilie maja takie ze glowa boli od patrzenia.Mirzan

2. Data: 2004-05-14 12:30:35

Temat: Re: list do rosji
Od: "babba yagga" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos pisal do Rosji?Sprobowalem do Wasiliewicza od lilium.report.ru
> i dostalem odpowiedz w jezyku marsjanskim,jak sie z nimi porozumiec?
> lilie maja takie ze glowa boli od patrzenia.Mirzan

Każ mu pisać w "ludzkim kodzie" /chelowiecheskoj kodirowkie/: windows,
koi-ru . albo niech pisze e-maila w wordzie i wysyła w atachu...
niech odpowiada jak ja wyżej: po rosyjsku, ale łacińskimi literami...

B.Y.

Hit sezonu !!!
Okrywać Winorośle czy nie ??
Mrówki
O trawniku raz jeszcze...
pomidorty na balkonie- w czym , jaka ziemua itp?