lista et wyjazd

1. Data: 2004-08-14 22:49:54

Temat: lista et wyjazd
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyplywam w dwutygodniowy rejs, totez z zalem zegnam sie na 2 tygodnie.

Lista Allegrowiczow handlujacych podrobkami kosmetykow do makijazu i
pielegnacji jest gotowa. Jako ze nie wyrobilam sie calkiem zwyczajnie i
po ludzku czasowo ze zrobieniem strony (tzn. jestem w polowie i wszystko
pieknie, tylko czas mi ryksztosuje ;-) przeznaczonej li i jedynie [c w
moim swiecie Musierowicz], tymczasowo listy mozna doswiadczyc
wizualnie;) pod adresem http://www.chomique.atomnet.pl/podrobki/ .
Obecna wersja listy przedstawia stan na dzien dzisiejszy, ostatnie kilka
h, bo wlasnie zakonczylysmy aktualizowanie - kolejna aktualizacja
nastapi za dwa tygodnie.

Jesli lista ulatwi ktorejs z sympatycznych dziewczat wybor uczciwego
Sprzedajacego, a inne mile dziewczeta uchroni przed alergia, parchami i
luszczeniem sie skory, to wlasnie o to chodzi, wiec zapraszamy do
korzystania.

:-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-08-14 23:35:42

Temat: Re: lista et wyjazd
Od: "Margarett :))" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib <c...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> Sprzedajacego, a inne mile dziewczeta uchroni przed alergia, parchami i
> luszczeniem sie skory, to wlasnie o to chodzi, wiec zapraszamy do

gut łork. :)

1. Data: 2004-08-15 09:00:21

Od: "Joanna Pawlus" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisal w wiadomosci

> wizualnie;) pod adresem http://www.chomique.atomnet.pl/podrobki/ .
> Obecna wersja listy przedstawia stan na dzien dzisiejszy, ostatnie kilka

No piknie...
Wlasnie wylicytowalam od niejakiego schabek1972 zestaw 3 kroki Clinique.

Wprawdzie zaplacilam 10 zl, ale to sa miniaturki - myslalam, ze takie
zestawiki mozna dostac gratis w perfumerii przy wiekszym zakupie i dlatego
tak tanio.

Myslicie, ze juz nawet miniaturki podrabiaja? Czy moze akurat to jest
oryginalne?

Asia

1. Data: 2004-08-15 09:15:28

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 15 Aug 2004 11:00:21 +0200, in pl.rec.uroda "Joanna Pawlus"
<j...@N...com.pl> wrote in
<cfn8t7$eab$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>No piknie...
>Wlasnie wylicytowalam od niejakiego schabek1972 zestaw 3 kroki Clinique.
>http://www.allegro.pl/show_item.php?item=29520810
[...]
>Myslicie, ze juz nawet miniaturki podrabiaja? Czy moze akurat to jest
>oryginalne?

wiesz co, sama nie wiem. to są takie jednorazówki, z folią z tyłu,
chyba za dużo zachodu przy podrabianiu. Tib miała na myśli raczej
pozostałe aukcje tego jegomościa, ale niczego nie można być pewnym.

an.

1. Data: 2004-08-15 09:49:21

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-15 00:49, Użytkownik Tib napisał:

> [...]
> Sprzedajacego, a inne mile dziewczeta uchroni przed alergia, parchami i
> luszczeniem sie skory, to wlasnie o to chodzi, wiec zapraszamy do

na zasluzone wakacje :)
wszytskim nam sie przyda taka lista, a jezeli w czasie twojej
nieobecnosci cos nowego sie pojawi bedziemy zapisywac...

Dzieki
milych wakacji
pozdr

1. Data: 2004-08-15 10:05:29

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nick(i) wrote:

> na zasluzone wakacje :)
> wszytskim nam sie przyda taka lista, a jezeli w czasie twojej
> nieobecnosci cos nowego sie pojawi bedziemy zapisywac...

Kochane Wy :-)

Lece, rzeczywistosc skrzeczy zza plecami, milego wszystkiego :-)

T.

1. Data: 2004-08-16 10:01:51

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-15 00:49,Użytkownik Tib ziewnął szeroko i rzekł:

> Wyplywam w dwutygodniowy rejs, totez z zalem zegnam sie na 2 tygodnie.
>
> Lista Allegrowiczow handlujacych podrobkami kosmetykow do makijazu i
> pielegnacji jest gotowa.

Rodzi się we mnie pewna wątpliwość, ponieważ jakiś czas temu została
zamieszczona na grupie lista nieuczciwych sprzedawców - skopiowałam ją
sobie i trzymam :) - i ta lista zawiera dość istotne różnice. Na
obecnej, w porównaniu do tamtej, nie ma kilku sprzedawców. Moje pytanie
jest takie: ci obecnie niewymienieni okazali się jednak wiarygodni, czy
to tylko przeoczenie? Pamiętam, że lista wywołała na grupie dość mocne
starcie z jedną z grupowiczek, dlatego pytanie uważam za bardzo zasadne :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-08-16 10:27:29

Od: "Margarett :))" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> to tylko przeoczenie? Pamiętam, że lista wywołała na grupie dość mocne
> starcie z jedną z grupowiczek, dlatego pytanie uważam za bardzo zasadne :)

ta lista nie zawiera wszystkich oszustów:), to fakt.
ale jezeli mowisz o baby-doll, to obecnie mozna jej zaufac i nie sprzedaje
zadnych bubli/podrob itp:)

1. Data: 2004-08-16 11:22:15

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-16 12:27,Użytkownik Margarett :)) ziewnął szeroko i rzekł:

> ta lista nie zawiera wszystkich oszustów:), to fakt.
> ale jezeli mowisz o baby-doll, to obecnie mozna jej zaufac i nie sprzedaje
> zadnych bubli/podrob itp:)

Rozumiem. U mnie się pojawiła wątpliwość, dlaczego wymienieni wcześniej
nie zostali uwzględnieni. Brak czasu? No, ale skoro już się do nich
wcześniej dotarło? Bo widzisz, to sugeruje, przynajmniej ja to tak
odbieram, że co nieco trzeba by odszczekać. Porównanie obu list takie
sprawia wrażenie. Myślę, że przydałby się jakiś komentarz w związku z
tym. Może przydałaby się pośrednia kategoria tych, którzy sprzedawali
podróbki, ale już nie sprzedają. Dla mnie jest to dezorientujące. No,
ale podkreślam - dla mnie :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-08-16 18:38:22

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Aug 2004 13:22:15 +0200, in pl.rec.uroda Kruszyzna
<k...@g...pl> wrote in <cfq5e4$4tn$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> [...]
>tym. Może przydałaby się pośrednia kategoria tych, którzy sprzedawali
>podróbki, ale już nie sprzedają. Dla mnie jest to dezorientujące. No,

być może Tib nie znalazła ich aukcji, bo sobie akurat zrobili wakacje,
a lista była robiona na podstawie bieżącej oferty Allegro. idę o
zakład o kilogram krówek, że w przypadku zdeklarowanych hurtowników
nie ma mowy o żadnym odszczekiwaniu.

an.

cos okropnego -Dove krem do rąk - nie polecam i inne opinie
Dramatically Different Moisturizing Gel
gąbki Calypso - ktoś zna?
jakich kosmetykow powinna uzywać 19latka?
Jestem ładny!