lista obecnosci - v. 1.0

1. Data: 2003-09-22 16:16:02

Temat: Re: lista obecnosci - v. 1.0
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bkn5cu$p3h$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "maja" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

> no i całe Trójmiasto gdzieś wcięło, ooooooooo
>
> wkn zreanimowana :) i dziubiąca podusię gobelinową

nie wspomne o stolicy Dolnego Slaska i okolic, jest nas tutaj duzo

Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2003-11-28 12:43:10

Temat: [dlugie] lista obecnosci - v. 1.2
Od: k...@g...pl (Magda Szczerbowska) szukaj wiadomości tego autora

Czas najwyzszy odswiezyc liste obecnosci. Wybaczcie, ze tak pozno, ale
strasznie zagoniona jestem ostatnio :( Dopiero anginka dala mi troche
wolnego czasu (i dzieki temu bedzie co powiesic na choince :))

A oto kolejna wersja listy:
(jesli kogos przeoczylam, przepraszam i czekam na dalsze zgloszenia
:))
Magda (Katowice)

*************************
Białystok i okolice:
---------------------
Balbina - Białystok (podlaskie)
Dorota T - Augustów (Podlasie)
Karina - Białystok (Podlaskie)
Magda (madziula) - Białystok (podlaskie)
Pusia (z zielonego jak.....coś tam..Białegostoku) (podlaskie)
Aga Parfjanowicz- Bielsk Podlaski (podlaskie)

Kraków i okolice:
--------------------
Arleta - Kraków (malopolskie)
Asia -Olkusz/Kraków (małopolskie)
asik(A.Sikora) - Anka, Tarnow, (malopolskie)
Agnieszka (Kaila) - Kraków

Kujawsko-pomorskie:
--------------------
Asia (JotHa) - Grudziadz (kujawsko-pomorskie)
Kasia (LaKasia)- Torun (Kujawsko-Pomorskie)

Lublin i okolice:
--------------------
Monika ze Świdnika - Świdnik (lubelskie)
Agnieszka (Itlin) - Świdnik (lubelskie)

Poznań i okolice:
--------------------
Annaweronika - Poznań
Dorota (Valentine) - Poznań
Miruśka - Poznań
Mirella - Poznań
Zosia (mojetygrysy) - Konin,Poznań
Ewa (Ewczuk) - Poznań
Gosia (Myszka) - Poznań

Rzeszów i okolice:
--------------------
Hania (HANIA) - Rzeszów (Podkapacie)
Izabella (belunia) - Rzeszów (Podkarpacie)
Estera (esterka) - Rzeszów (podkarpacie)
Agnieszka (mrouh) - Tarnobrzeg (podkarpacie)
Maja - Rzeszów (podkarpacie)
Kasia - Rzeszów (podkarpackie)
Dagmara (Dag) - Rzeszów (podkarpacie)

Śląsk:
--------------------
Agatek-Bytom (Sląskie)
Anna(AnnaSZ)-Chorzów(Slask)
Basia - Chorzów ( Śląsk)
Basia (Bebe) - Tychy (Śląsk)
Magda (Kuleczka) - Katowice (Slask)
Mycha - Mysłowice(Śląsk)
Monika (Monika z Rybnika/mordka) - Rybnik (śląskie)

Warszawa i okolice:
-------------------
Ania (Freyja) - Warszawa (mazowieckie)
Aleksandra Danowska - Pruszków k/W-wy (mazowieckie)
Baska (Connie) - Warszawa (mazowieckie)
Edyta (edyta_lw lub thereisnoif) - Warszawa (Mazowieckie)
Kasia (Klara) - obecnie Warszawa
Magda (gdaMa) - Piaseczno k/W-wy (Mazowieckie)
Mirka - Teresin k/W-wy (mazowieckie)
Kotka Gocha - Warszawa (lub Suklejówek)
Ela0626 - Warszawa
Julka (Julita) - Warszawa
Zosia (Alieonora) - Warszawa
Stynka (czasami) - Warszawa
Honorata (Honkul) - Warszawa
Anula - Warszawa
Lakszmi - Warszawa
sekutnica (snbid) - Warszawa
Marlena - Warszawa
Justyna - Warszawa

Wrocław i okolice:
-------------------
Agra - Legnica (Dolny Slask)

Ziemia Lubuska:
------------------
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)
BlueAga - Zielona Góra

Pozostałe:
------------------
Gosia Jankowska-Grauzlis - Ełk (Warminsko-Mazurskie)
Kaja - Bydgoszcz
Nata - Limanowa
Wiola- Sieradz (łódzkie)
Ula - Szczecin
Tomek (alTomek) - Gdynia
Alina S - Nowy Sącz
Marzena - Police
Jowita (i trzy koty) - Gdańsk
Edyta (Edi) - Radom
AGA-cka
Agnieszka B - Opole

Poza Polską:
------------------
Krysia - Washington, UK
Maria Stewart Mareeba Qld Australia
Monika (Monika Biermann) Hannover, Niemcy
Beata - Bruksela
Marta (Tusia) - USA, wczesniej Krakow

w sumie 73 os. (jesli dobrze licze :))

1. Data: 2003-11-28 12:49:35

Temat: Re: [dlugie] lista obecnosci - v. 1.2
Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kraków i okolice:
> --------------------
> Arleta - Kraków (malopolskie)
> Asia -Olkusz/Kraków (małopolskie)
> asik(A.Sikora) - Anka, Tarnow, (malopolskie)
> Agnieszka (Kaila) - Kraków

i jeszcze
Ewa (a&e) - Krakow

1. Data: 2003-11-28 12:54:41

Od: "Myszka07" <e...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Śląsk:
> --------------------
> Agatek-Bytom (Sląskie)
> Anna(AnnaSZ)-Chorzów(Slask)
> Basia - Chorzów ( Śląsk)
> Basia (Bebe) - Tychy (Śląsk)
> Magda (Kuleczka) - Katowice (Slask)
> Mycha - Mysłowice(Śląsk)
> Monika (Monika z Rybnika/mordka) - Rybnik (śląskie)

co to za lista obecnosci????
a ja???
Ewelina Myszka07 (Swietochlowice)

Myszka07 (Swietochlowice)

1. Data: 2003-11-28 13:00:25

Temat: Re: [dlugie] lista obecnosci - v. 1.2a
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

Uaktulaniona wersja (z a&e). Pozostale osoby prosze o zglaszanie sie
do mnie na priva: k...@g...pl

*************************
Białystok i okolice:
---------------------

w sumie 74 os. (jesli dobrze licze :))

1. Data: 2003-11-28 13:01:38

Od: "ulla" <U...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Edyta (edyta_lw lub thereisnoif) - Warszawa (Mazowieckie)
> Kasia (Klara) - obecnie Warszawa
> Magda (gdaMa) - Piaseczno k/W-wy (Mazowieckie)

i jeszcze ulla czyli Ula / Warszawa, a docelowo Nadarzyn k/Warszawy

1. Data: 2003-11-28 13:14:54

Od: "paulik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Szczerbowska" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> (jesli kogos przeoczylam, przepraszam i czekam na dalsze zgloszenia)

mysle ze mozna by utworzyc grupke 'Szczecin i okolice' i wpisac na nia:
Kasiabe - Załom kolo Szczecina
Paulik - Szczecin, a czasami Słupsk
oraz Ule, ktora juz na liscie obecnosci jest :))

pozdrawiam
Paulik /Szczecin/

1. Data: 2003-11-28 13:19:03

Od: "ania" <aniamh@gdgs.# @! %. eranet.pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

> i jeszcze
> Ewa (a&e) - Krakow

ania - krakow

ania
www.aem.pl
Krakuf
osiolek F650 CS
143 kucyki pod czerwona sukienka

1. Data: 2003-11-28 13:48:29

Od: "Ania" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze ja :)
Ania Cz z Sosnowca

1. Data: 2003-11-28 14:20:54

Temat: Re: [dlugie] lista obecnosci - v. 1.2 STOP!!!!!!!!!!!!!
Od: "drzewko" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane Moje!
Temat posta wyrwal mi sie w odruchu rozpaczy po tym, jak doznalam deja vu
sciagajac kilka postow o zawartosci "i ja..."
Drogie moje, jesli chcemy, to wpisujmy sie na liste/listy rozne - grupowe,
kolejkowe, hafciarek, milosniczek drutow, regionalne ...
Skoro juz sie znalazla osoba, ktora milosciwie zebrala wszystkie te posty do
kupy i zrobila liste i napisala wyraznie, ze jak kogos nie ma to NA PRIVA (
wyjasniam, to znaczy nie wysylac posta na grupe tylko maila bezposrednio do
autorki/autora postu), to nie rozpetujmy na nowo calej tej bezsensownej "akcji".
Proponuje liste chetnych umiescic gdzies na stronce ew. w FAQ i juz....

Pozdrawiam serdecznie
drzewko

"Polski haft ludowy"- gdzie?
Jeszcze raz a propos wirusa
[OT]
Tabela kolorów - African woman
OT: mozliwosc wystawienia (moze sprzedazy) swoich prac