little doritt

1. Data: 2003-11-20 12:42:16

Temat: little doritt
Od: "oloix" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ta panna jest jeszcze na tej grupie??

1. Data: 2003-11-20 12:58:39

Temat: Re: little doritt
Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <oloix> miał rację
<news:bpicml$ru4$1@atlantis.news.tpi.pl> ale:
> czy ta panna jest jeszcze na tej grupie??

raczej nie

--
zerknij ludzikiu, tylko nie zbzikuj:

http://www.psphome.htc.net.pl/psychologia.html

1. Data: 2003-11-20 14:35:21

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
wiadomości news:bpidif$18qr$1@news2.ipartners.pl...
> wydawało się że <oloix> miał rację
> <news:bpicml$ru4$1@atlantis.news.tpi.pl> ale:
>
> raczej nie

poznałbyś po interpunkcji? :)))

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-11-20 14:43:37

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <Vicky> miał rację
ale:

> poznałbyś po interpunkcji? :)))

raczej nie
;))

--
Ranę zadałeś, ranę otrzymasz.

Ajsychols

1. Data: 2003-11-20 15:50:28

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
wiadomości news:bpijqf$1crl$1@news2.ipartners.pl...
> wydawało się że <Vicky> miał rację
> ale:

> raczej nie
> ;))

O ile kojarzę, to bardziej po wykrzyknikach ;-)

enni

1. Data: 2003-11-20 15:57:06

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście bez aluzji.

enni

1. Data: 2003-11-20 16:06:06

Od: "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

enni:

>O ile kojarzę, to bardziej po wykrzyknikach ;-)

A najłatwiej po kilku żelaznych znakach rozpoznawczych, między innymi:

-
używanie słowa "antyżydzizm", zamiast "antysemityzm", bo Żydzi to też Semici

(objawianiu tej prawdy najczęściej towarzyszyły uśmieszki wielkiego
zadowolenia z siebie)
- propagowanie poglądu, że dzieci mają ograniczone prawa (np. ograniczone
prawo do intymności) i ogólnie trzeba je trzymać twardą ręką
- niezachwiane przekonanie, że w sprawach psychologicznych, zawodowy psycholog
z założenia wie lepiej niż laik
- przekonanie, że chamem może być tylko wieśniak
- dosłowne odczytywanie przenośni jako oręż w dyskusji
itd.

p.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-11-20 16:25:22

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:03112017060652@polnews.pl...
> [...]
> z założenia wie lepiej niż laik
> - przekonanie, że chamem może być tylko wieśniak
> - dosłowne odczytywanie przenośni jako oręż w dyskusji

Nie zaprzyjaźniłybyśmy się bez korekty :-)

enni

1. Data: 2003-11-20 19:42:43

Od: "oloix" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A najłatwiej po kilku żelaznych znakach rozpoznawczych, między innymi:
>
> -
> używanie słowa "antyżydzizm", zamiast "antysemityzm", bo Żydzi to też
Semici

a to takie gwarne powiedzonko, wiesz?

> - propagowanie poglądu, że dzieci mają ograniczone prawa (np. ograniczone
> prawo do intymności) i ogólnie trzeba je trzymać twardą ręką

co poglad to poglad. z niektorych punktow widzenia ten poglad jest sluszny.
jednym z tych punktow jest to ze ostatnimi czasy dzieci tzrymane sa "miekka"
reka a na efekty wystarczy spojzec: kwiat naszej mlodziezy zapiera dech w
piersiach

> - niezachwiane przekonanie, że w sprawach psychologicznych, zawodowy
psycholog z założenia wie lepiej niż laik

i co tu komentowac?

> - dosłowne odczytywanie przenośni jako oręż w dyskusji

celowe z reszta :))

> itd.
>
> p.
oloix
----------
gg:3423177

1. Data: 2003-11-20 19:53:54

Od: "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

oloix dixit:

>Semici
>
>a to takie gwarne powiedzonko, wiesz?
<snip>

nie i nawet nie jestem pewien, co znaczy 'gwarne powiedzonko' :)

= "często spotykane"?

p.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl