lodówka Liebherr czy Bosch?

11. Data: 2007-01-13 19:09:47

Temat: Re: lodówka Liebherr czy Bosch?
Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jelcyn napisał(a):

> Zdecydowanie Liebherr. Boscha i innych efektownie wygladajacych typu
> Whirpool czy Samsung nie bierz pod uwage. W tej chwili jakoscia i trwaloscia
> wykonania Liebcherowni dorownuje tylko Miele, z tym ze dla Miele lodowki
> robi wlasnie Liebherr.

Liebcher robi nie tylko AGD ale np. maszyny bydowlane, a nawet niektore
elementy Leoparda ot niemiecka wszechstronnosc.
Osobiscie przy kupnie ostatniej lodowki zastanawilismy sié nad
Liebcherem ale w koncu padlo na Haier i tez dobra - cicha, duza i
ekonomiczna.

Janusz

12. Data: 2007-01-13 19:29:27

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

anatol schrieb:

> [...]
> Osobiscie przy kupnie ostatniej lodowki zastanawilismy sié nad
> Liebcherem ale w koncu padlo na Haier i tez dobra - cicha, duza i

Liebherr, nie Liebcher, to nie kochanek ;-)

Firma produkująca przede wszystkim maszyny budowlane, lodówki to mały
dodatek. A co do Leoparda: Łucznik to nie tylko zamki i maszyny do
szycia ;-)

Waldek

13. Data: 2007-01-14 00:11:46

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar napisał(a):

> Liebherr, nie Liebcher, to nie kochanek ;-)

Nie wazne, chodzilo o tresc. Nie jestem germanista, moze kochanek nie
sprawdzalem zreszta ja sie tym nie przejmuje,to grupa kuchenna a nie
lingwistyczna, nie tylko ja tak napisalem. Pytajacy wie o co chodzi
Leopard tak tylko dodatkowo jako ciekawostka

Pozdrawiam Janusz

14. Data: 2007-01-14 01:55:11

Od: greymoon <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia napisał(a):

> A jaką masz lodówkę?

Samsung RL39WBMS (wysokosc 192cm. nie 195cm.)

Pzdr.

15. Data: 2007-01-14 01:59:52

Od: greymoon <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

btc-1430 napisał(a):
> to chyba musisz sie udac do laryngologa chyba ze nie wiem jaka jest u Ciebie
> odleglosc miedzy kuchnia a sypialniai dzwiek sie traci ale to malo
> prawdopodobne u mnie szum wiatraczka 36dB doprowadza do szalu a co dopiero
> 41 IMHO dopiero sprzet 19dB przestaje byc slyszacy z odleglosci powyzej
> 3-4m

Do poduszki 7-8m, AC64 w kompie tez mnie doprowadza do szalu ale dziala
stale a lodowka nie.

Pzdr.

16. Data: 2007-01-14 20:00:00

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jelcyn" <m...@p...fm> wrote in message

> [...]
> Liebcherowni dorownuje tylko Miele, z tym ze dla Miele lodowki robi wlasnie

Nie wszyscy są tego zdania, nawet tutaj :-)
http://tinyurl.com/yl46wk
Mamy Liebherra od bodaj 3 lat
W zasadzie OK.
Może prócz czegoś co z przypomina krowi placek i pojawiło się ze 2 lata temu na
podłodze za lodówką (serwis uspokaja że to tylko izolacja i nie ma się czym
przejmować :-).
Faktycznie cicha lodówka (żona wynosi głośne zegarki z sypialni i stara lodówka
poleciała ze względu na hałas).

TomekD

17. Data: 2007-01-15 23:02:33

Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> szukaj wiadomości tego autora

TomekD <t...@p...onet.pl> w % i napisał(a):

> Nie wszyscy są tego zdania, nawet tutaj :-)
> http://tinyurl.com/yl46wk

tia... Koledze z pracy właśnie parę tygodni temu (i tydzień po końcu
gwarancji) zepsuła się Amica. Serwisant stwierdził, że ten typ tak ma, a
uszkodzenie nienaprawialne (trzeba by wymienić cały tył, a i tak nie
wiadomo, ile pociągnie).

--
Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
k...@b...com przestepczą, ale nie można nazwać

18. Data: 2007-01-16 14:10:04

Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś w sklepie obejrzałam z tyłu upatrzone modele.
Liebherer (CUPesf) ma agregat ACC, a Siemiens i Bosch Danfoss. Wiecie coś o
tych agregatach?
Z tego co widziałam, żadna z lodówek nie miała z tyłu nic wtopionego w
piankę (o nienaprawialności tak zrobionych urządzeń czytałam ostrzeżenia na
tej grupie).

Pozdrawiam, S.

19. Data: 2007-01-16 17:31:38

Od: "Alfiki" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alfiki
Polecam LIEBHERRA - też mam od 4 lat. 2 agregaty , wys 192cm ,
elegancka i cicha. Mam kuchnię otwartą na salon i nie
przeszkadza. Pozdrowienia

Barto napisał(a):

> Kup Liebherra. Ja mam tej firmy już kilka lat - 2 agregaty, 192 cm "wzrostu".
> Jest super! Nie psuje się i cichutko pracuje. Polecam firmę Liebherr!!!
> Pozdrawiam. B.

Jak chcecie sie pośmiać, to zajrzyjcie :-)))))))))))))
CIEKAWE
Sztućce Berghoff?
Ciasteczka z muesli
ciasto...