lodówka Liebherr czy Bosch?

1. Data: 2007-01-12 18:49:32

Temat: lodówka Liebherr czy Bosch?
Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chcę kupić lodówkę wolnostojącą do otwartej na sypialnię kuchni, więc musi
być ona baaardzo cicha a do tego srebrna i do wysokości max 195 cm.

Upatrzyłam sobie następujące modele:

- Liebherr CUPesf 35530
- Liebherr CUPa 35530 (obudowa aluminiowa, ale strasznie cięzko ją dostać -
może wiecie dlaczego zniknęła ze sklepów?)
- Bosch KGP 36360
- Bosh KGV 36 X 50 (= Siemens KG 36 VX 50)

O dziwo, ceny Boscha i Liebherr są bardzo zbliżone. Miałam w pamięci, że
lodówki Liebherr są bardzo drogie i bardzo wysokiej jakości... Dlaczego tak
staniały? Czy nadal są tak samo dobre?

Czy znacie któryś z tych modeli i możecie go poradzić / odradzić?
A może warto wziąć pod uwagę jeszcze jakąś inną firmę?

Pozdrawiam, Sylwia

2. Data: 2007-01-12 20:02:41

Temat: Re: lodówka Liebherr czy Bosch?
Od: greymoon <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę kupić lodówkę wolnostojącą do otwartej na sypialnię kuchni, więc musi
> być ona baaardzo cicha a do tego srebrna i do wysokości max 195 cm.

Moja ma deklarowane 41 dB (dwa agregaty i 195cm.)ile faktycznie nie wiem
ale jest cisza, kuchnia jak u Ciebie otwarta na sypialnie.

> Czy znacie któryś z tych modeli i możecie go poradzić / odradzić?
> A może warto wziąć pod uwagę jeszcze jakąś inną firmę?

W wygladzie i funkcjonalnosci podobny jest Samsung

Pzdr.

3. Data: 2007-01-12 20:36:49

Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja ma deklarowane 41 dB (dwa agregaty i 195cm.)ile faktycznie nie wiem
> ale jest cisza, kuchnia jak u Ciebie otwarta na sypialnie.

A jaką masz lodówkę?

4. Data: 2007-01-12 21:02:30

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia napisał(a):
> Chcę kupić lodówkę wolnostojącą do otwartej na sypialnię kuchni
Pośród osób mających tzw. otwarte kuchnie nie znam nikogo, kto by
miał kuchnię otwartą na sypialnię i myślę, że takie połączenie
to z gruntu zły pomysł, domyślam sie jednak, że nie miałaś innego
wyjścia :-(
Ja usunęłam z sypialni (znajdującej sie daleeeko od kuchni) nawet
tradycyjny budzik, ponieważ doprowadzało mnie do szału jego tykanie.
Jako budzika używam komórki. Gdybym miała lodówkę w zasięgu
słyszenia, to chyba bym oszalała. Według mnie żadna nie jest na
tyle cicha, aby w jakimś momencie nie wyprowadzić człowieka z
równowagi...
Może zainwestuj w drzwi, a lodówkę kup taką, jaka Ci się podoba,
niekoniecznie najcichszą, zwłaszcza, że i ta najcichsza po jakimś
czasie i tak może zacząć brzęczeć.

5. Data: 2007-01-12 22:24:51

Od: "Barto" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> może wiecie dlaczego zniknęła ze sklepów?)
> - Bosch KGP 36360
> - Bosh KGV 36 X 50 (= Siemens KG 36 VX 50)

Kup Liebherra. Ja mam tej firmy już kilka lat - 2 agregaty, 192 cm "wzrostu".
Jest super! Nie psuje się i cichutko pracuje. Polecam firmę Liebherr!!!
Pozdrawiam. B.

6. Data: 2007-01-12 22:50:20

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barto napisał(a):
> Polecam firmę Liebherr!!!
W samej rzeczy popieram. Co do cichości - nie oceniałam, bo moja
zamrażarka tej firmy stoi w piwnicy. Chyba jest cichutka, ale gdyby
stała w zasięgu słyszenia w nocy, to nie wiem, nie wiem...

7. Data: 2007-01-13 09:20:35

Od: btc-1430 <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

greymoon wrote:

> Moja ma deklarowane 41 dB (dwa agregaty i 195cm.)ile faktycznie nie wiem
> ale jest cisza, kuchnia jak u Ciebie otwarta na sypialnie.

to chyba musisz sie udac do laryngologa chyba ze nie wiem jaka jest u Ciebie
odleglosc miedzy kuchnia a sypialniai dzwiek sie traci ale to malo
prawdopodobne u mnie szum wiatraczka 36dB doprowadza do szalu a co dopiero
41 IMHO dopiero sprzet 19dB przestaje byc slyszacy z odleglosci powyzej
3-4m

--

Odpowiadajac usuń _nospam_ z adresu ;)

8. Data: 2007-01-13 09:59:00

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

btc-1430 <b...@w...pl> napisał(a):

> to chyba musisz sie udac do laryngologa

Chyba nie musi.

> [...]
> 41 IMHO dopiero sprzet 19dB przestaje byc slyszacy z odleglosci powyzej

Mój mąż - tak jak Ikselka - "wyprowadził" tykający budzik, a inni spokojnie
sypiają przy zegarach wybijających godziny. To, co jednych usypia, a
przynajmniej im nie przeszkadza, innych doprowadza do szału.

Ania

9. Data: 2007-01-13 17:01:35

Od: "Jelcyn" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Chcę kupić lodówkę wolnostojącą do otwartej na sypialnię kuchni, więc musi
> być ona baaardzo cicha a do tego srebrna i do wysokości max 195 cm.

Zdecydowanie Liebherr. Boscha i innych efektownie wygladajacych typu
Whirpool czy Samsung nie bierz pod uwage. W tej chwili jakoscia i trwaloscia
wykonania Liebcherowni dorownuje tylko Miele, z tym ze dla Miele lodowki
robi wlasnie Liebherr.

pzdr
Jelcyn

10. Data: 2007-01-13 18:40:42

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój mąż - tak jak Ikselka - "wyprowadził" tykający budzik, a inni spokojnie
> sypiają przy zegarach wybijających godziny. To, co jednych usypia, a
> przynajmniej im nie przeszkadza, innych doprowadza do szału.

A jednak nie tylko ja potrz 'Iksela', a jeszczo kapiaca woda to co?

Janusz

Jak chcecie sie pośmiać, to zajrzyjcie :-)))))))))))))
CIEKAWE
Sztućce Berghoff?
Ciasteczka z muesli
ciasto...