lody opty

1. Data: 2002-12-05 10:30:08

Temat: lody opty
Od: "mdrok" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie zrobilem sobie lody wedlug przepisu opty tylko
ze zamiast cukru uzylem slodziku. Masa nawet wyszla dobra, smakowala mi
teraz czeka, az sie zamroza ;). Zobacze czy naprawde takie dobre. Fajnie, ze
te lody sa chociaz bo na keto to ciezko mi wytrzymac bez slodyczy a tu takie
dopuszczalne przyjemnosci no i jak najbardziej tluszczowe co jest dobre w
mojej 3 tygoniowej diecie ;)).

Pozdrawiam
m...@o...pl

2. Data: 2002-12-07 10:35:07

Temat: Re: lody opty
Od: b...@o...com.au (George Zieba) szukaj wiadomości tego autora

"mdrok" <m...@o...pl> wrote in message news:<asnbq8$p3$1@news.tpi.pl>...
> Wlasnie zrobilem sobie lody wedlug przepisu opty tylko
> ze zamiast cukru uzylem slodziku.

Oj... to blad !! lepiej cukier niz toksyczny aspartam w slodzikach.

Jurek

3. Data: 2002-12-07 18:00:36

Od: "mdrok" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "George Zieba" <b...@o...com.au> napisał w wiadomości

> Oj... to blad !! lepiej cukier niz toksyczny aspartam w slodzikach.

Olewam to .

4. Data: 2002-12-09 14:14:03

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

mdrok i parę serwerów po drodze spowodowało pojawienie się wiadomości:

> Olewam to .

Z jednej strony - to Twoje zdrowie, więc się truj, jak chcesz. Z drugiej
strony - będziesz pewnie potem leczony onkologicznie w państwowej
służbie zdrowia, a więc i za moje pieniądze... więc to jednak i mój
problem ;)
Olej lepiej słodzik.

--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski