dieta wysokotluszczowa

1. Data: 2002-12-03 23:38:41

Temat: dieta wysokotluszczowa
Od: "mdrok" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie przeszedlem na diete wysokotluszczowa. Mam zamiar byc na niej okolo
3 tygoni. Znaczy 3 tygodnie w stanie ketozy. I mam pytanko do optymalnych.
Jakie mi proponujecie dania na sniadanie, obiad, kolacje ? :) ALe takie dla
ludzi ktorzy nie przelkna salcefixu ;).

DZieki.
Pozdrawiam.
m...@o...pl

2. Data: 2002-12-04 10:47:56

Temat: Re: dieta wysokotluszczowa
Od: "Siuk" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mdrok" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jakie mi proponujecie dania na sniadanie, obiad, kolacje ? :) ALe takie

Zajrzyj np na www.optymalni.home.pl Tam znajdziesz na stronie jadłospisy 26
różnych dziennych zestawów posiłków. Pewnie wybierzesz sobie jakieś bez
salcesonu ;-)
Pozdrawiam
Siuk

3. Data: 2002-12-04 11:31:01

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jakie mi proponujecie dania na sniadanie, obiad, kolacje ? :) ALe takie

apropos salecefixu :)
wirdzialam w sklepie taki z samego mieska, bez chrzastek... bardzo smaczny
jesli lubi si egalarete :)

pozdrawiam
Saman_tha

4. Data: 2002-12-04 14:42:57

Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> okolo

to ci na zdrowie nie wyjdzie bo na diecie optymalnej albo jest sie cały czas
albo wcale - bo po tych 3 tygodniach jak zaczniesz jesc normalnie organizm
zgłupieje i odda z nawiązką to co uda ci sie zgubić. Mam nadzieje ze w ciagu
tych tygodni diety na tyle ją polubisz ze zostaniesz na stałe - z tym da się
żyć:) nawet przyjemnie.
kaśka

5. Data: 2002-12-04 22:33:23

Od: "mdrok" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "azalea" <k...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
ciagu
> tych tygodni diety na tyle ją polubisz ze zostaniesz na stałe - z tym da

A gdzie ja napisalem, ze przechodze na diete optymalna ? Ja przechodze na
diete wysokotluszczowa
a bialka jem 2g na 1kg masy. TO nie sa zalozenia diety optymalnej.
Przeczytaj sobie na www.sfd.pl
o diecie ktora stosuje. CHodzi mi o dokladnie stan ketozy. A 3 tygodnie
dlatego, ze stan ten jest ogolnie
niezdrowy. A zreszta dluzej bym nie mogl poniewaz chodze na silownie a dieta
ptymalna welug mnie dla
kulturystów sie nie nadaje. Ja ja stosuje redukcyjnie- diete
wysokotluszczowa nie optymalna!

6. Data: 2002-12-05 06:31:45

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dieta
> ptymalna welug mnie dla
> kulturystów sie nie nadaje. Ja ja stosuje redukcyjnie- diete

Heretyk!
;-)

To się w optymalnych głowach nie zmieści, że można stosować dietę
wysokotłuszczową nie będącą dietą optymalną.
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

7. Data: 2002-12-05 07:18:12

Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A zreszta dluzej bym nie mogl poniewaz chodze na silownie a dieta
> ptymalna welug mnie dla
> kulturystów sie nie nadaje.

Ups a to ciekawostka - dokładnie w tym samym miejscu (www.sfd.pl) kilka
tygodni temu czytałam o kulturystach, którzy własnie diete optymalną wybrali
jako najlepszą dla nich. Ale laikiem jestem wiec sie nie bede kłócić. A nie
bardzo chce mi sie szukac linków.
pozdrawiam - kaska

8. Data: 2002-12-05 10:46:29

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wybrali
> jako najlepszą dla nich. Ale laikiem jestem wiec sie nie bede kłócić. A

oni nie sa na diecie optymalnej mimo ,ze tak twierdzi Krysia T podajac nam
link do tej strony.
porównaj ilosc białka na DO ( do 50 g na dobe ) z iloscia jakie tam sa
zalecane ( do 300 g na dobe)
chociaz ostatnio Leszekes wprowadził korektę w dogmacie diety optymalnej
jeśli chodzi o ilość białka dopuszczalnego na DO nie określił tylko nowej
górnej granicy, ale sądząc po ciszy na grupie pewnie prowadzi intensywne
badania naukowe i pewnie niedługo zobaczymy nowszą wersje diety optymalnej

:)

9. Data: 2002-12-05 10:49:53

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> badania naukowe i pewnie niedługo zobaczymy nowszą wersje diety optymalnej

No jak to? Juz przeciez jest: BTW jak 1:2:5.

10. Data: 2002-12-05 10:58:18

Od: "mdrok" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wybrali
> jako najlepszą dla nich. Ale laikiem jestem wiec sie nie bede kłócić. A

Jezeli mowisz juz o tym to mow dokladniej. Wybrali diete wysokotluszczowa,
korzystajac tylko z glownej zasady DO. CZyli jedza duzo tluszczow a malo
weglowodanow, biala zas jedza wiecej niz na normalnej nawet diecie poniewaz,
uwazaja ta diete jak REDUKCYJNA!!! Wiec jak mogli by ja wybrac jako staly
model odzywiania ? Nastpenym razem czytaj dokladniej co jest tam napisane.

Pozdrawiam
m...@o...pl

MM linki do IG produktów - ale nie po polsku
MIESNIE BRZUCHA - dolna partia
L-karnityna?
ciekawostka, ale pewnie to już wiecie?
hehe