MIESNIE BRZUCHA - dolna partia

1. Data: 2002-12-03 16:09:04

Temat: MIESNIE BRZUCHA - dolna partia
Od: "Romek" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam. jak skutecznie pozbyc sie tluszczyku z dolnej czesci brzucha?
brzuszki nie pomagaja :(
czy stosowanie l-karnityny cos da czy raczej nie?
prosze o jakies informacje bo ostatnio troche sie zapuscilem ;)

2. Data: 2002-12-03 22:48:58

Temat: Re: MIESNIE BRZUCHA - dolna partia
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> witam. jak skutecznie pozbyc sie tluszczyku z dolnej czesci brzucha?
> brzuszki nie pomagaja :(
> czy stosowanie l-karnityny cos da czy raczej nie?
> prosze o jakies informacje bo ostatnio troche sie zapuscilem ;)

Tluszczu miejscowo nie spalisz. Musisz ogolnie zrzucic tluszcz i wtedy dol tez
Ci sie zmniejszy. Ale najwiecej tluszczu jest na brzuchu wiec to nie bedzie
latwe. Wczesniej dorzezbisz rece, klatke i nogi, a na koncu, z racji ilosci
tluszczu, brzuch.
L-karnityna pomoze ale tylko winian l-karnityny w dawkach co najmniej 1000mg
dziennie przez wysilkiem. Nie licz na cuda. IMO nie oplaca sie jej stosowac.
Pzdr

3. Data: 2002-12-05 06:32:28

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Romek" <...@c...pl> napisał w wiadomości
> witam. jak skutecznie pozbyc sie tluszczyku z dolnej czesci brzucha?
> brzuszki nie pomagaja :(
> czy stosowanie l-karnityny cos da czy raczej nie?
> prosze o jakies informacje bo ostatnio troche sie zapuscilem ;)

Zapraszam na FAQ o diecie na moją stronę domową. Ten temat jest tam
poruszony.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

L-karnityna?