L-karnityna?

1. Data: 2002-12-03 15:35:45

Temat: L-karnityna?
Od: "Jagusia" <b...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W ogole witam grupowiczow, jestem nowa i chcialam zapytac co sadzicie o
L-karnitynie? Wiele moich znajomych bardzo ja poleca i rzeczywiscie chudna,
chcialabym jednak miec zapewnienie wiekszej ilosci osob. Czytalam wszystkie
wasze posty i widze, ze wiele ludzi stosuje diete Montignaca, szczerze
mowiac nie doszlam do tego na czym ona polega. Schudnac probuje juz od
dluzszego czasu, ale mam straszne klopoty z silna wola, po prostu nie mam
jej wcale:) Jestem strasznym lasuchem i kilka dni mi sie uda ograniczac np.
slodycze, a pozniej wszystko nadrabiam. Motywacje tez mi niewiele
aja:( Moze podzialaloby gdybym widziala, ze przez dluzszy czas waga maleje,
a nie ze chodze glodna przez caly dzien, waze sie nastepnego dnia i waze
wiecej. To mnie strasznie zniechceca. Mialabym prosbe o jakies wiadomosci o
L-karnitynie, kto jakie mial z nia doswiadczenia i kiedy dawala najlepsze
rezultaty. Pozdrawiam grupowiczow i z gory dziekuje za odpowiedzi. Jagusia

2. Data: 2002-12-03 16:11:47

Temat: Re: L-karnityna?
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zanim zaczniesz wspomaganie chemiczne naprawde wyprobuj przez miesiąc
Mongtiniaca.

To nie boli, nie jestes glodna, nie mosisz cwiczyc, jesz smacznie i duzo...
acha, no i jeszcze chudniesz.

http://montignac.tk/

a jaka masz nadwage?
BMI?

3. Data: 2002-12-03 16:22:40

Od: "Jagusia" <b...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem w tym, ze za slabo znam angielski, zeby cos poczytac o tej
iecie:( I kompletnie nie mam pojecia na czym ona polega. Czy sa w necie
jakies wiadomosci polskojezyczne? Nie pamietam jak sie mierzy BMI:(, ale
chcialabym schudnac tak z 20 kilo, wiadomo jakby dalo rade to moze i
wiecej:) No, ale wiadomo, ze nawet i 10 by mnie uszczesliwilo:) Po prostu
przez ostatnie dwa lata przytylam te 20 kilo przez obiadki przyszlej
tesciowej:) Dzieki za pomoc. Pozdrawiam. Jagusia

4. Data: 2002-12-03 16:25:42

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagusia" <b...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości
> W ogole witam grupowiczow, jestem nowa i chcialam zapytac co sadzicie o
> L-karnitynie?

Szczerze? Jeszcze jakiś czas temu sama bym Ci ową l-karnitynę poleciła. Ale
po ponad dwóch tygodniach diety na Montim, polecę Ci raczej jego dietę.
Oczywiście l-karnitynę też możesz do tego łykać. No i chrom w tabletkach -
bo powoduje zmniejszenie apetytu na słodycze.
Ja właśnie przygotowuję stronę o diecie niskoglikemicznej.
wersja próbna jest tutaj http://republika.pl/misiczka/kuchnia/monti.htm

Znajdziesz tam też linki do innych strona na ten temat.
Trzymam kciuki za Ciebie.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Tak czy inaczej żeń się: jeśli znajdziesz dobrą żonę,
będziesz szczęśliwy, jeśli złą - zostaniesz filozofem

5. Data: 2002-12-03 16:34:19

Od: "Smithpl" <s...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mongtiniaca.
>
> To nie boli, nie jestes glodna, nie mosisz cwiczyc, jesz smacznie i

no prosze, dieta cud :-))

Marcin

6. Data: 2002-12-03 18:48:59

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Problem w tym, ze za slabo znam angielski, zeby cos poczytac o tej
> iecie:(

Tutaj masz trochę informacji. Przed chwilą je wrzuciłam.
http://misiczka.republika.pl/kuchnia/kuchnia.html
dieta MM po lewej :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
A kiedy twoja miłość jest przyjęta i otwierają się dla ciebie
ramiona - wówczas proś Boga, niechaj ocali tę miłość od zepsucia,

7. Data: 2002-12-03 23:14:32

Od: Piotr 'Pietlek' Janik <p...@w...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Jagusia wrote:
> [...]
> rezultaty. Pozdrawiam grupowiczow i z gory dziekuje za odpowiedzi. Jagusia

Swoją drogą, na czym polega działanie tego specyfiku? po tym się
chudnie? nabiera masy mięśniowej?

--
Piotr 'Pietlek' Janik | www.pietlek.net
GG: 1108427 ICQ: 26426447 | p...@w...com.pl.nospam

8. Data: 2002-12-04 09:58:32

Od: "Smithpl" <s...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Swoją drogą, na czym polega działanie tego specyfiku? po tym się
> chudnie? nabiera masy mięśniowej?

Chudnie sie, ale nie po tym a pod wplywem tego.
nie mylic z KREATYNA !!

czyli , ze samo branie l-karnityny nie powoduje chudniecia
przyspiesza jedynie ten proces
czyli jak np. musisz jezdzic na rowerku min 30min aby zaczal
sie proces spalania tkanki tluszcz to dzieki L-karnitynie
proces ten zaczyna sie po 10min.

http://www.sportatut.com.pl/katalog/lkarnityna.html

to tylo poczatek opisu

"L-karnityna umożliwia wykorzystanie tłuszczu dla potrzeb
energetycznych. Spalając tłuszcz, organizm wiąże kwasy tłuszczowe
z rodnikami fosforanowymi i cząsteczkami L-karnityny. Końcowym
efektem tego procesu jest wytworzenie nadmiaru nowych rodników
fosforanowych, które po związaniu z kreatyną służą poprawie
zdolności wysiłkowych.
Suplementacja L-karnityny prowadzi do 70-cio procentowego
zwiększenia udziału tłuszczów w przemianie materii, a więc sprzyja
redukcji wagi (odchudzanie), poprawia wydolność tlenową
(tłuszcze są głównym źródłem energii dla długich wysiłków tlenowych),
zwiększa siłę, szybkość i masę mięśni (tłuszcze są głównym źródłem
rodników fosforanowych dla skurczu włókien i tworzenia białek
mięśniowych). Podczas spalania tłuszczów powstają również
rodniki acetylowe, które mogą łączyć się w długie łańcuchy,
odtwarzając kwasy tłuszczowe."

9. Data: 2002-12-04 09:59:59

Od: "Smithpl" <s...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po ponad dwóch tygodniach diety na Montim, polecę Ci raczej jego dietę.
> Oczywiście l-karnitynę też możesz do tego łykać.

BZDURA , branie l-karnityny bez cwiczen aerobowych
nie daje kompletnie nic oprocz starty kasy !

Poczytaj do czego ona sluzy.
l-karnityna nie jest typowym "Fat Burner'em"

Marcin

10. Data: 2002-12-04 10:30:15

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czyli jak np. musisz jezdzic na rowerku min 30min aby zaczal
> sie proces spalania tkanki tluszcz to dzieki L-karnitynie

Ja bralam l-karnityne przed cwiczeniami - jak regularnie chodzialam na
aerobik itp. Nie zauwazylam zadnych efektow zazywania tych tabletek. Wydaje
mi sie ze to strata kasy.

Pozdrawiam
Kafka

ciekawostka, ale pewnie to już wiecie?