łosoś w burakach

1. Data: 2004-10-17 22:55:35

Temat: łosoś w burakach
Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===
Zaintrygowany niecodziennym połączeniem składników, tropem wczorajszego
Okrasy - zrobiłem to coś. Ściśle wg przepisu.

KICHA!

DO CHRZANU!

Nie dość, że łosoś całkiem się zgubił w tych imbirach, pieprzach i burakach,
to koniak pasował do tego jak pięść do nosa.
Ciekawy był sos (głownie ze względu na miód), z tym, że bez alkoholu lub z
minimalną jego ilością. Dawka koniaku zgodna z przepisem zepsuła wszystko.

Wykosztowałem się na to cudactwo, ale wpisałem to w koszty eksperymentu.

Jedyne, co było znakomite, to wygląd dania. Czerwone, łososiowe róże na
żółto-zielonych kiełkach i sałacie, w otoczeniu sosu koperkowego, naprawdę
ślicznie się prezentowały. Ale wygląd, to trochę za mało.

Najwyraźniej pan Okrasa, aby zaliczyć kolejny szoł w telewizji, wymyśla
niestworzone rzeczy, licząc na to, że nikt nie odważy się na powtórzenie
jego wyczynów.

Tak więc Okrasę dobrze jest oglądać, koniak pić, a łososia robić według
sprawdzonych przepisów.

waldek
===

1. Data: 2004-10-18 04:37:10

Temat: Re: łosoś w burakach
Od: Zuzienka <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Losos w burakach? To trzeba miec odwage zeby cos takiego zaproponowac widzom.
Co bedzie nastepne? Zaproponuj mu niech namowi ludzi na np "Losos po tatrzansku"
> Sledz wedzony z jalowcem posypany bryndza, zalany na talerzu w herbatka
goralska :)

Przepisy wegetarianskie Dynia
wątróbka drobiowa
zwykly chleb ---pomocy!!! -- wiem ze bylo to dziesiatki razy...
Pieczenie miesa z pomoca termosondy
SZYBKOWAR SOLINGEN MAIBACH - pytanie