łosoś wędzony [jak?]

11. Data: 2010-04-03 08:18:53

Temat: Re: łosoś wędzony [jak?]
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Kolorystycznie fatalnie: pomarańczowy łosoś, pomarańczowe pomarańcze,
> pomarańczowoczerwone pomidorki, różowa cebula...

Zapomniałaś o zielonej sałacie, a czerwona cebula ma kolor raczej
ciemnofioletowy.

> i na tym żółtawy sos...

Sos raczej będzie mało zauważalny.

Też myślałam o kwestii kolorystycznej, którą zawsze biorę pod uwagę i
zastanawiałam się nad jakimś jaśniejszym akcentem. Może faktycznie dodam
te szparagi (z zalewy).

Ewa

12. Data: 2010-04-17 13:40:27

Od: "KKrzych" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twaróg typu puszysty zmieszaj z wyciśniętym ząbkiem czosnku i osuszonymi
drobno krojonymi czarnymi oliwkami, plastry łososia posyp drobno siekanym
świeżym koperkiem, uformuj rożki z serowym farszem. Po zewnętrznej stornie
teżmożna posypać koperkiem na samym końcu rożka.
KKrzych

Lubię i gotować, i czytać, i zjeść :) więc polecam:
www.ugotujka.pl

Z sentymentu
SLOMA...
Czy jest coś lepszego od maszyki do mięsa Zelmera?
Jak ukisić kapustę?
Pasztet