Pasztet

1. Data: 2010-03-31 09:19:59

Temat: Pasztet
Od: "E.T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam zapytać, kiedy najlepiej piec pasztet, bo właśnie kupiłam mięso.
Dzisiaj to chyba jeszcze za wcześnie,prawda? Zamrozić to mięso na dwa dni?

2. Data: 2010-03-31 20:23:42

Temat: Re: Pasztet
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 31 Mar 2010 11:19:59 +0200, E.T. napisał(a):

> Chciałam zapytać, kiedy najlepiej piec pasztet, bo właśnie kupiłam mięso.
> Dzisiaj to chyba jeszcze za wcześnie,prawda? Zamrozić to mięso na dwa dni?

Udusić z cebulą do zupełniej miękkości i po lekkim ostudzeniu odcedzić
mięso lub sos odlać, namoczyć w sosie bułki. Ostudzić całkiem i to wszystko
do lodówki, jutro-pojutrze zemleć, przyprawić i upiec pasztet.

3. Data: 2010-03-31 21:09:12

Od: "E.T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystko
> do lodówki, jutro-pojutrze zemleć, przyprawić i upiec pasztet.

Masz rację. Dziekuję.

4. Data: 2010-03-31 21:14:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 31 Mar 2010 23:09:12 +0200, E.T. napisał(a):

> Masz rację. Dziekuję.

Nie ma za co, smacznego Alleluja :-)

--
XL post pasztetum :-D

5. Data: 2010-04-01 19:22:12

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma za co, smacznego Alleluja :-)

Chyba smacznego pasztetu? ;-)

m.

6. Data: 2010-04-05 22:29:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Apr 2010 21:22:12 +0200, misiczka napisał(a):

> Chyba smacznego pasztetu? ;-)

Smak Alleluja
wśród Wielkiej Nocy
niezapomniany