Filtrowanie wody

1. Data: 2010-03-25 18:28:02

Temat: Filtrowanie wody
Od: jerzyn <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Z czystym sumieniem polecam takie urządzenie,nie drenuje kieszeni i woda
jest OK
http://www.allegro.pl/item955313765_dzbanek_filtruja
cy_dafi_1_filtr.html

2. Data: 2010-03-25 23:57:20

Temat: Re: Filtrowanie wody
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Mar 2010 19:28:02 +0100, jerzyn napisał(a):

> Z czystym sumieniem polecam takie urządzenie,nie drenuje kieszeni i woda
> jest OK
> http://www.allegro.pl/item955313765_dzbanek_filtruja
cy_dafi_1_filtr.html

Hameryki nie odkryłeś.
--

Ikselka.

3. Data: 2010-03-26 05:50:48

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jerzyn" <d...@p...fm> wrote in message
> Z czystym sumieniem polecam takie urządzenie,nie drenuje kieszeni i woda
> jest OK
> http://www.allegro.pl/item955313765_dzbanek_filtruja
cy_dafi_1_filtr.html

Tego typu urządzenia górale nazywają pizdryki.
Taki pizdryk nie wystarczy starej zaszuszonej babulce aby w upały zaspokoila
pragnienie.
Na rodzinę do 4 osób filtr podzlewozmywakowy wystarczy na przygotowanie
posiłków, czy napojów, ale jezeli w domu robi sie przetwory potrzebna jest
membrana 100-ka i zbiornik 50 litrów lub przynajmniej zbiornik 30l (taki
plastikowy do fermentacji piwa domowego - aby w nim wodę zbierać, jednak i
tak może to być ciasne a więc suche gardło...

4. Data: 2010-03-27 09:55:08

Od: jerzyn <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-26 00:57, XL pisze:

cy_dafi_1_filtr.html

> Hameryki nie odkryłeś.

Ja odkryłem,kiedyś miałem takie filtry filtrujące cała wodę do chałupy i
to było przegięcie aby nawet wodę do kibelka filtrować,to aktualne
rozwiązanie mi wystarcza.

5. Data: 2010-03-27 20:55:01

Od: "WMP" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Tego typu urządzenia górale nazywają pizdryki.
> Taki pizdryk nie wystarczy starej zaszuszonej babulce aby w upały

Trzeba kupić dzbanek Zelmera. Ma większą wydajność

6. Data: 2010-03-28 02:42:46

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"WMP" <w...@w...pl> wrote in message
..
> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

Tu niedrogi zestaw - wkłady wystarczą na rok przy wzglednie dobrej wodzie i
małym obciążeniu"
http://www.filtr.info/index.php?p174,ro-5-pieciostop
niowy-filtr-molekularny

7. Data: 2010-03-29 18:38:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Mar 2010 10:55:08 +0100, jerzyn napisał(a):

cy_dafi_1_filtr.html

> Ja odkryłem,kiedyś miałem takie filtry filtrujące cała wodę do chałupy i
> to było przegięcie aby nawet wodę do kibelka filtrować,to aktualne
> rozwiązanie mi wystarcza.

A wiesz o tym, ze nie należy przesadzać nawet z filtrowaniem wody
spożywczej?
Mam dzbanek Maxtra i używam tylko do filtrowania wody na herbatę - bo
herbata u nas przednia być musi.

8. Data: 2010-03-30 04:42:32

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> spożywczej?
> Mam dzbanek Maxtra i używam tylko do filtrowania wody na herbatę - bo

Pisałem na ten temat - w wodzie jest tylko trochę soli mineralnych w
postaci przyswajalnej i korzystnej dla człowieka. Reszta osadza się jak
rdza i kamień w arteriach. Wszystkie potrzebne składniki mineralne
przyswajamy w żywności, dlatego jest ważne takie skomponowanie jadłospisu,
aby mieć dostęp do nich. W koncu nie wypijesz 0,5 tony wody w ciągu doby
aby uzyskać np. selen, nawet jeżeli jest w wodzie. Polska ma bardzo mało
magnezu w glebie , i dlatego kazdy powinien suplementować go sobie w
tabletkach lub w wodach takich jak Bonaqua.

9. Data: 2010-03-30 06:28:19

Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-30 06:42, Panslavista pisze:
> Pisałem na ten temat - w wodzie jest tylko trochę soli mineralnych w
> postaci przyswajalnej i korzystnej dla człowieka.

Prawda, natomiast jest to zdecydowanie lepiej przyswajalna postać od tej
znajdujacej sie w suplementach diet wszelkiej maści.

> Reszta osadza się jak rdza i kamień w arteriach.

To masz poważne problemy. Z czego masz te swoje żyły i tętnice, że Ci
sie tam minerały z wody osadzają.

> Wszystkie potrzebne składniki mineralne
> przyswajamy w żywności, dlatego jest ważne takie skomponowanie jadłospisu,
> aby mieć dostęp do nich.

Uproszczenie, ale generalnie prawda.

> W koncu nie wypijesz 0,5 tony wody w ciągu doby
> aby uzyskać np. selen, nawet jeżeli jest w wodzie.

Liczyłeś kiedyś ile związków nimeralnych i jakiego typu jest w wodzie?
Nie pisz bzdur i nie epatuj ilościami.

> Polska ma bardzo mało magnezu w glebie , i dlatego kazdy powinien suplementować go
sobie w
> tabletkach lub w wodach takich jak Bonaqua.

Za dużo reklam oglądasz kolego. Bonaqua to zwykła woda stołowa nawet nie
mineralna. Nie wprowadzaj ludzi w błąd pisząc takie bzdury!!! Zwykła
Staropolanka, ma 3 razy więcej składników mineralnych od tej Bonaquy,
będącej zwykłym produktem przemysłowym pozyskiwanym z płytkich
odwiertów, filtrowanej filtrami przemysłowymi a potem butelkowanej.

--
-=Elwood=-

Our Knowledge Is Our Power

10. Data: 2010-03-30 06:43:19

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Elwood=- wrote:

> [...]
> będącej zwykłym produktem przemysłowym pozyskiwanym z płytkich
> odwiertów, filtrowanej filtrami przemysłowymi a potem butelkowanej.

Nie ma znaczenia czy minerały z głębi Ziemi czy skompletowane w fabryce
nawozów sztucznych. Pisałem tu o magnezie.

Jak długo peklować przed wędzeniem
przepis na likierek
PYCHOTKA - BŹDZIK...
WOOOOOOW !!!