łubin żółty

1. Data: 2008-09-04 07:04:35

Temat: łubin żółty
Od: "mz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pierwszy raz będe sadził poplon an mojej działce. Do tego celu wybrałem łubin
żółty (taki był w sklepie).
Teraz mam pytanie czy wystarczy, że rozrzuce te nasiona po ziemi, czy trzeba je
w jakiś sposób (jaki?) wsadzić pod ziemie.

2. Data: 2008-09-04 13:09:18

Temat: Re: łubin żółty
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:g9o1oh$5tp$1@nemesis.news.neostrada.pl mz
<l...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> Teraz mam pytanie czy wystarczy, że rozrzuce te nasiona po ziemi,
> czy trzeba je w jakiś sposób (jaki?) wsadzić pod ziemie.

Hejka. Zdecydowanie wsadzić pod ziemię. ;-) Głębokość siewu łubinu
żółtego nie powinna przekraczać 3 cm. Ja sieję poplony przy pomocy gracy i
grabi. Gracą trzymaną pod kątem ~ 70° robię dołki co 20 - 25 cm w poprzek
grządki, wysiewam z garści nasiona (tym razem do łubinu wąskolistnego
dodałem nasiona owsa) i zagrabiam. I rośnie. :-) < jupi >
Pozdrawiam uprawowo Ja...cki

wrzosy
niebieska trawa
jeżyna bezkolcowa - rozmnażanie