ludzie, pomóżcie

1. Data: 2004-12-15 18:44:55

Temat: ludzie, pomóżcie
Od: "Damazy Kowalski" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostanę szału. W ciągu dnia mam zimne ręce i stopy. Oraz mam rozpaloną
twarz. Jestem w ogóle nerwus. Ale najgorzej bolą te cholerne ręce. Co mam z
tym zrobić? Trzeć nie będę bo nie mam czasu (ktoś mi kiedyś powiedział, że
to z nerwów naczynka krwionośne się zawężają i trzeba masować).Pozdro

2. Data: 2004-12-16 23:02:12

Temat: Re: ludzie, pomóżcie
Od: zawada <"payback[WYTNIJ_TO]"@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Damazy Kowalski napisał(a):
> [...]
> tym zrobić? Trzeć nie będę bo nie mam czasu (ktoś mi kiedyś powiedział, że
> to z nerwów naczynka krwionośne się zawężają i trzeba masować).Pozdro

weź poprostu tak zacznij machać bardzo szybko ręką do okoła ciała żeby
ci poprostu siła odśrodkowa wtłoczyła na siłę tą ciepłą krew do ręki.
Chyba wiesz o co mi chodzi ? Ja tak robię jak wracam z mrozu i efekt
jest bardzo zaskakujący :P Zimno ci bardzo w ręce; wymachujesz i nagle
czujesz ciepło :P

3. Data: 2004-12-17 05:58:07

Od: Josef Morko <j...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Dec 2004 19:44:55 +0100, "Damazy Kowalski"
<d...@n...pl> wrote:

>Dostan? sza?u. W ci?gu dnia mam zimne r?ce i stopy. Oraz mam rozpalon?
>twarz. Jestem w ogóle nerwus. Ale najgorzej bol? te cholerne r?ce. Co mam z
>tym zrobiae? Trzeae nie b?d? bo nie mam czasu (kto? mi kiedy? powiedzia?, ?e
>to z nerwów naczynka krwiono?ne si? zaw??aj? i trzeba masowaae).Pozdro

Sprobuj moze wysoko dawkowanych zastrzykow z mieszanki witamin: B1, B6
i B12 - serie 10 sztuk domiesniowo - bardzo czesto pomaga, Ale musi
byc wysoko dawkowane tzn. witamina B1 100 - 200 mg, wit. B12 1mg na 1
ampulke.(np. preparaty milgamma N albo Neurobion)

Odpisz na priva, czy pomoglo.

Pozdrowienia!

Waldek

4. Data: 2004-12-18 00:30:36

Od: "k@t@lit@" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zawada" <"payback[WYTNIJ_TO]"@os.pl> napisał w wiadomości

> weź poprostu tak zacznij machać bardzo szybko ręką do okoła ciała żeby
> ci poprostu siła odśrodkowa wtłoczyła na siłę tą ciepłą krew do ręki.
LOOOOOL
:)))))
ale działa :)

> efekt jest bardzo zaskakujący :P i nagle czujesz ciepło :P

na wiele kłopotów sport/ćwiczenia/aktywność/ruch jest niemal zbawienny
BHP takie głoooopie nie jest :)

--
Kto szuka, ten musi się liczyć z tym, że znajdzie.
Katalita

"cos" pod nosem
interpretacja wyniku IgG ospy wietrznej-prosze
Komisja Lekarska - jakie dokumenty?
rekonstrukcja ACL
Drożdżyca