ludzie porownywanie

1. Data: 2008-06-28 20:03:59

Temat: ludzie porownywanie
Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jak sądzicie, jeśli zrobić testy psychologiczne (powiedzmy max 100
pytań, ułożonych w kilka testów) plus ewentualnie powiedzmy 50 pytań
takich mniej psychologicznych ale życiowych typu czy lubisz pomidorówkę
:), to czy jeśli znaleźć osoby które będą miały powiedzmy np. 80%
podobieństwa, to te osoby faktycznie będą do siebie podobne czy to może
być jednak tak, że będziemy mieć 2 gości, którzy mimo 80% podobieństwa w
testach, będą totalnie różni gdyby oceniać ich jako znajomych?

Grzegorz Brycki

2. Data: 2008-06-28 20:08:29

Temat: Re: ludzie porownywanie
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Brycki pisze:

> być jednak tak, że będziemy mieć 2 gości, którzy mimo 80% podobieństwa w
> testach, będą totalnie różni gdyby oceniać ich jako znajomych?

Mogą być totalnie różni. 100 odpowiedzi to tylko niewielki odsetek tego,
co mógłby o sobie powiedzieć człowiek. :-)

Ewa

3. Data: 2008-06-28 20:27:19

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Brycki pisze:
> [...]
> być jednak tak, że będziemy mieć 2 gości, którzy mimo 80% podobieństwa w
> testach, będą totalnie różni gdyby oceniać ich jako znajomych?

będą podobne w jedzeniu pomidorówki iw pytaniach na które tak samo
odpowiedzą. ale jest tyle innych zmiennych, że z powodzeniem mogą być
totalnie różni.

--
http://korpo.racje.patrz.pl

4. Data: 2008-06-28 21:23:42

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> będą podobne w jedzeniu pomidorówki iw pytaniach na które tak samo
> odpowiedzą. ale jest tyle innych zmiennych, że z powodzeniem mogą być
> totalnie różni.

Bym polemizował. Podobne jedzenie pomidorówki jest konsekwencją zbierzności
wielu zmiennych. Jest nawet takie powiedzenie: pokaż mi jak jesz pomidorówkę
a powiem ci kim jesteś.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

5. Data: 2008-06-28 21:50:10

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> zbierzności wielu zmiennych. Jest nawet takie powiedzenie: pokaż mi jak
> jesz pomidorówkę a powiem ci kim jesteś.

ależ przemku, oczywiście że masz rację!
moja odpowiedź byłą stricte losowa, akurat zachciało mi się przyjąć taki
punkt widzenia - przecież wszyscy ludzie 'en masse' są tacy sami.

wyszedłem z założenia, że człowiek w potrzebie oczekuje odpowiedzi.
jakiejkolwiek. no to dopomogłem biedactwu. ot i znasz prawdę.

--
http://korpo.racje.patrz.pl

6. Data: 2008-06-28 21:58:35

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] znasz prawdę.

O boże !! :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

7. Data: 2008-06-28 21:59:20

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> O boże !! :)

no dobra, kłamałem

--
http://korpo.racje.patrz.pl

8. Data: 2008-06-28 22:04:31

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no dobra, kłamałem

Spodziewałem się tego - to normalne u ludzi którzy jedzą pomidorówkę.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

9. Data: 2008-06-28 22:05:50

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> Spodziewałem się tego - to normalne u ludzi którzy jedzą pomidorówkę.

teraz naprawdę cię zmartwię
jadłem grzanki z serem

--
http://korpo.racje.patrz.pl

10. Data: 2008-06-28 22:15:02

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> teraz naprawdę cię zmartwię
> jadłem grzanki z serem

Też kiedyś jadłem i faktycznie mnie to martwi.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Lubiani i nielubiani
Wspaniałe chwile reprezentacji Polski na Euro 2008
La cancion para Syla - la madre de mi hijo...
MIKROFILMOWANIE...
idealizm [było: usunięcie ciąży i uczucia mezczyzny]