lumbalizacja i ześlizg kręgu

11. Data: 2007-07-20 06:03:00

Temat: Re: lumbalizacja i ześlizg kręgu
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Co do Jurka Mierzyńskiego ... uważaj na tego "optymalnego
naganiacza".
> Ten oszust chce wszystko leczyć dietą optymalną, jak również i twoją
> lumbalizację z ześlizgiem....
>
> Zreszta przeczyatj sobie to:
> http://www.lido.optymalni.org/index.php

I to:

http://tiny.pl/5qdh

Nie jestę pierwszym którego Jurek chciał naciągnąć na DO...

P.S. Jurku drogi... kontynując naszą dyskusję, przedstawisz nam toją
historię choroby, wypisy lekarskie, czy jaednak kolejny raz wyjdzie na jaw
się że jesteś zwykłym oszustem i naciągaczem...

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

"Uwaga !!!. Niniejszym informuję iż nie jestem lekarzem medycyny :) ."

12. Data: 2007-07-20 09:00:15

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście, że tak. Ale powinieneś mieć ułozony jadłospis przez dietetyka,
> który go napisze w oparciu wskazania lekarza optymalnego. Gdzie mieszkasz?
> Pozdrawiam Jurek M.

Czym sie różni lekarz od lekarza optymalnego? - mniej więcej tym samym co
krzesło od krzesła elektrycznego

13. Data: 2007-07-20 14:10:07

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[cut]
Podstawą leczenia powinien być odpowiedni trening pod nadzorem wysoce
wykwalifikowanego fizjoterapeuty. Być może to zawiera się w rzeczonej
fizykoterapii. Systematyczna praca pozwoli na zmniejszenie listy
aktywności zabronionych, które swoją drogą wydaje się nieco
przesadzona.

14. Data: 2007-07-20 18:42:27

Od: Rolf <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com pisze:
> [cut]
> Podstawą leczenia powinien być odpowiedni trening pod nadzorem wysoce
> wykwalifikowanego fizjoterapeuty. Być może to zawiera się w rzeczonej

ale dzieki temu treningowi nie uda sie przywrocic mojemu kregoslupowi
zupelnie "pierwotnego" ksztaltu, prawda? no i fizjoterapeute bede w
stanie znalezc, ale nie wiem, czy znajde "wysoce wykwalifikowanego"...

> fizykoterapii. Systematyczna praca pozwoli na zmniejszenie listy
> aktywności zabronionych, które swoją drogą wydaje się nieco
> przesadzona.

generalnie lekarz mi nie zabronil przykladowo jezdzenia na nartach,
tylko odrardzil jezdzenie po muldach przez 7 godzin praktycznie bez
przerwy (co mialem w zwyczaju). lekarz - jako rownie zapalony kolarz,
jak ja :-) - odradzil mi bieganie, bo skoro lubie jezdzic na rowerze, co
mniej obciaza kregoslup, to moge sobie biegi odpuscic...

macie o tym jakas madra i przystepna dla laika ksiazke czy nie macie? :-)

--
. /|
[*][*][*] . //|

...::: serdecznie was pozdrawia ]:-> :::...

15. Data: 2007-07-20 18:44:01

Od: Rolf <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze zarzuć zdjęcie (rtg lub rezonans) to pooglądamy tą twoją
> lumbalizację i ześlizg.
> Sprawdzimy, porównamy do innych przypadków.
> Wszystko zależy od tego jak posunięte są uszkodzenia, ale tego nie da się
> stwierdzić bez wyników badań...

a to zdjecie (z przeswietlenia - takie duze, czarne kawalki papiuru na
ktorych widac kregoslup, jesli sie da pod swiatlo) mozna jakos
zeskanowac? :D a uszkodzenia - jak powiedzial lekarz - sa nieznaczne...
i generalnie szukam wiedzy, jak najlepiej postepowac z tym faktem.

--
. /|
[*][*][*] . //|

...::: serdecznie was pozdrawia ]:-> :::...

16. Data: 2007-07-20 19:59:57

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Przydaloby sie nauczyc jak wykonywac codzienne czynnosci bez
przeciazania. Ale to kazdemu by sie przydalo, bo wlasnie, chyba za
bardzo sie tym przejales. Jest o tym sporo fotek w polecanym tu
Szabuniewiczu, czy jakos tak. Na zywko pokaze wszystko
fizjoterapeuta.
Co do speca to podaj skad jestes, moze bede znal kogos w okolicy.
Co do skanowania RTG to od ich oceny sa specjalisci a nie budzacy moje
przerazenie internauci pisujacy na tej liscie.

17. Data: 2007-07-20 20:25:43

Od: Rolf <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com pisze:
> [...]
> bardzo sie tym przejales. Jest o tym sporo fotek w polecanym tu
> Szabuniewiczu, czy jakos tak. Na zywko pokaze wszystko

a gdzie mozna taka ksiazke dostac? na allegro po wpisaniu "Szabuniewicz"
pokazuja sie tylko 2 pozycje, i chyba to nie jest to...

> Co do speca to podaj skad jestes, moze bede znal kogos w okolicy.

jak podawalem - Rybnik - ale w sumie moge gdzies na Slasku podjechac

> Co do skanowania RTG to od ich oceny sa specjalisci a nie budzacy moje
> przerazenie internauci pisujacy na tej liscie.

nie bój się :-) specjalista - lekarz medycyny ortopeda traumatolog -
obejrzal, ale skoro grupowicze chca rowniez, to nie zaszkodzi pokazac i
posluchac, co maja do powiedzenia, bo przeciez nikt nie wie wszystkiego.

--
. /|
[*][*][*] . //|

...::: serdecznie was pozdrawia ]:-> :::...

18. Data: 2007-07-20 20:31:32

Od: Rolf <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rolf pisze:
> a gdzie mozna taka ksiazke dostac? na allegro po wpisaniu "Szabuniewicz"
> pokazuja sie tylko 2 pozycje, i chyba to nie jest to...

sorry za post pod postem, ale o to chodzi:
http://tiny.pl/5q25
??

--
. /|
[*][*][*] . //|

...::: serdecznie was pozdrawia ]:-> :::...

19. Data: 2007-07-21 09:08:53

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie mozna taka ksiazke dostac? na allegro po wpisaniu "Szabuniewicz"
> pokazuja sie tylko 2 pozycje, i chyba to nie jest to...

Dostępna jest na Emule za free.

Najlepiej szukaj na tym serwerku . (27.96 Mb)

Nazwa: DonkeyServer No2
IP:Port: 62.241.53.16:4242

20. Data: 2007-07-21 09:12:27

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostępna jest na Emule za free.
>
> Najlepiej szukaj na tym serwerku . (27.96 Mb)
>
> Nazwa: DonkeyServer No2
> IP:Port: 62.241.53.16:4242

A tutaj link do tej pozycji:
http://tiny.pl/5qv5

P.S. Podstawowa sprawa to rezonans lub RTG. Bez sensu jest poddać się
tarapii która będzie kompletnie nieskutecza, gdyż ruchy wykonywane przy złej
diagnozie zamiast pomagać mogą zaszkodzic...

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

"Uwaga !!!. Niniejszym informuję iż nie jestem lekarzem medycyny :) ."

Wymioty i bol glowy toporne na tabletki
Wysokie tętno
Palenie marihuany
Ceramiczna mata turmalinowa - pytanie
Stopa płasko koślawa i "brutalna terapia"