lupiez a luszczyca

1. Data: 2004-11-12 19:35:42

Temat: lupiez a luszczyca
Od: c...@p...com (majkel) szukaj wiadomości tego autora

Dobry,

Przegladalem juz archiwum grupy pod tym katem, ale nie znalazlem
satysfakcjonujacej mnie odpowiedzi.
Chodzi mi o to jak rozroznic lupiez od luszczycy.
Niby tu i tu mamy sypiacy sie z glowy "snieg" a jednak sposoby
leczenia sa diametralnie rozne. Ostatnio u swojego ojca zaobserwowalem
wzmozona aktywnosc bialych platkow na ubraniach przy jednoczesnym
drapaniu i skubaniu glowy...
Przy zwroceniu uwagi oczywiscie mocno sie denerwuje i mowi, ze to nic
takiego...

A czy TY zjadasz swoje strupy?
http://www.majkel.mds.pl

2. Data: 2004-11-13 19:23:42

Temat: Re: lupiez a luszczyca
Od: czaszka <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

majkel napisał(a):
> [...]
> drapaniu i skubaniu glowy...
> Przy zwroceniu uwagi oczywiscie mocno sie denerwuje i mowi, ze to nic

Łuszczycę łatwo można rozpoznać ...łokcie i kolana są w łuskach
na głowie czerwone plamy ....

3. Data: 2004-11-14 16:57:59

Od: "Marietta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Łuszczycę łatwo można rozpoznać ...łokcie i kolana są w łuskach
> na głowie czerwone plamy ....

Nie do końca, ja mam na głowie czerowne luszczęce się plamy, na ciele nie
mam zadnych łusek, na 100% mam łuszczycę (leczę sie od kilku lat)

Zepsute kolano...
Kto zna lek.stom.Annę Pudę z Będzina ?? Gdzie można u Niej zęby leczyć??
Odczyt USG - ciąża...
Tanie apteki - Warszawa Gdzie?
Czy cos mi jest?