lysanel:(

1. Data: 2004-02-02 18:23:26

Temat: lysanel:(
Od: "karola " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie udało mi sie zdobyć próbkę Lysanel Activ, długo polowałam na ten
krem, bo chociaz nie mam problemów z cerą (oprócz tego, ze jest mieszana i
sie troche przetłuszcza), uznałam, ze dobrze mi zrobi kuracja kwasami.
I chociaz naczytałam sie duzo o kwasach i o tym kremiku, zrobiłam sobie
krzewdę:( Zastosowałam go punktowo na niewielką zmianę....(chyba ze 2razy)i
co?...wyżarł mi dziure na brodzie. Mam teraz taka rankę, zreszta na własne
życzenie i nie wiem co zrobic, żeby sie szybko wygoiła (moze maśc cynkową?
alantan? zwykły krem nawilżający?

1. Data: 2004-02-02 18:24:47

Temat: Re: lysanel:(
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam teraz taka rankę, zreszta na własne
> życzenie i nie wiem co zrobic, żeby sie szybko wygoiła (moze maśc cynkową?
> alantan? zwykły krem nawilżający?

alantan, chętnie w wersji "alantan plus"

1. Data: 2004-02-02 18:37:05

Od: "karola " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuję za błyskawiczną odpowiedz, jesteś niezawodna.

1. Data: 2004-02-02 18:37:20

Od: "karola " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuję za błyskawiczną odpowiedz, jesteś niezawodna.

Błyszczyk Eveline?
Ideal Balance - jak z kryciem?
Esentia-czas realizacji zamówienia?
Lumene" Double Stay"