łysienie męskie

1. Data: 2005-03-14 11:25:57

Temat: łysienie męskie
Od: Nerwus <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam 26lat i prawdopodobnie zaczynam powoli łysieć tzn pojawiają sie
zakola i wyostrzaja kąty nad skroniami. Moje pytanie jest proste: czy
da sie jakos zatrzymac spowolnić ten proces, ktos poleci jakies
szampony lub inne preparaty, być moze że to jest jakas choroba skory,
bo czesto mam łupiez, a w omawianych miejscach na glowie czesto
wystepuje zaczerwienienie skóry.
Pewnie isteniją jakies mega drogie kuracje ale pewnie i tak są malo
skuteczne, czy da sie jakos temu zapobiegać ??

2. Data: 2005-03-14 14:27:07

Temat: Re: łysienie męskie
Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-03-14, Nerwus <c...@t...pl> wrote:
> Pewnie isteniją jakies mega drogie kuracje ale pewnie i tak są malo
> skuteczne, czy da sie jakos temu zapobiegać ??

Sciac sie na krotko, wtedy po prostu lysienie nie przeszkadza. Walczyc z
tym mozesz, ale jak sam piszesz skutecznosc nikla.

zastrzyki Cocarboxynalum w ciąży
korekcja wzroku (lasik) - gdzie i za ile?
kaletka???
30 lat - przeglad techniczny.
2,5 roczku a już 3 plomby, pękające szkliwo....