maciejka

1. Data: 2012-06-14 17:14:32

Temat: maciejka
Od: "lamia" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

już trochę było o maciejce, a chciałam dopytać - czy jest możliwość że
maciejka wysiana do donicy nie zakwitnie? czy pewnik
bo nie wiem, czy siać więcej

(czy te doniczki tryzmać na słońcu w połudne?)
dzięki

2. Data: 2012-07-08 18:22:59

Temat: Re: maciejka
Od: "lamia" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

maciejka zakwitła (tzn pojawił się pierwszy kwiatek :p) - i ten jeden kwiatk
pachnie 'że ho'!

choć nadal nie wiem, czy
> (czy te doniczki tryzmać na słońcu w połudne?)

Czy da radę zrobić jeszcze jeden wysiew?

3. Data: 2012-07-08 18:57:20

Od: " skryba" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

lamia <l...@p...pl> napisał(a):

> maciejka zakwitła (tzn pojawił się pierwszy kwiatek :p) - i ten jeden kwiatk
> pachnie 'że ho'!
>
> choć nadal nie wiem, czy

> Czy da radę zrobić jeszcze jeden wysiew?

Nie da się. Absolutnie. No chyba, że wysiejesz, to zakwitnie z pewnością.
:-))

Pozdrawiam pewnie
skryba

4. Data: 2012-07-08 21:31:14

Od: "Moon" <1...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lamia" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
> maciejka zakwitła (tzn pojawił się pierwszy kwiatek :p) - i ten jeden
> kwiatk pachnie 'że ho'!
>
> choć nadal nie wiem, czy

Posiałem maciejkę i powiem, że wygląda to beznadziejnie:).
Wątłe, rachityczne, mizerne kwiatki, które trochę ożywają wieczorem i coś
może wtedy pachną.
Ale tak jakoś pachną jakby były z Chin;)

moon

5. Data: 2012-07-08 22:10:49

Od: "lamia" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

" skryba" <s...@g...pl> wrote in message
> Nie da się. Absolutnie. No chyba, że wysiejesz, to zakwitnie z pewnością.
> :-))

: ]
a jak wysieję, kolejny, we wrześniu? - to da się? : >

6. Data: 2012-07-09 14:48:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Jul 2012 00:10:49 +0200, lamia napisał(a):

> " skryba" <s...@g...pl> wrote in message
>
>: ]
> a jak wysieję, kolejny, we wrześniu? - to da się? : >

Tak - zakwitnie akurat na Wigilię 3333-]
--
XL

Równanie
Koszenie młodej trawy.