magnetostymulacja

1. Data: 2001-11-28 22:03:03

Temat: magnetostymulacja
Od: "alicja" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W związku z problemami z kregosłupem chciałam poddać sie terapii metoda
magnetostymulacji. Prosze o opinię lekarzy co sądzą na ten temat.

2. Data: 2001-11-28 23:09:38

Temat: Odp: magnetostymulacja
Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda pieniedzy czlowiek nie jest ze stali aby to moglo cos dac!
"Lepiej dac masarzowi niz aptekarzowi"
pozdro
tom

Użytkownik alicja <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9u3mnu$2su$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-11-29 15:36:28

Temat: Re: magnetostymulacja
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"alicja" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> W związku z problemami z kregosłupem chciałam poddać sie terapii metoda
> magnetostymulacji. Prosze o opinię lekarzy co sądzą na ten temat.

Złagodzi objawy bólowe, ogólnie stan odczuwania choroby się polepszy,
niestety w samej chorobie nie zmieni nic. Masaż, masaż i dobra terapia
manualna. Ot i wszystko. Cudów tu w postaci Bioptronu i laseroterapii nie
stosuje się.

Pzdr
Paweł

4. Data: 2001-12-23 23:36:05

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 29 Nov 2001 00:09:38 +0100 "^ToM^" <n...@p...onet.pl>
napisal(a):

>Szkoda pieniedzy czlowiek nie jest ze stali aby to moglo cos dac!
>"Lepiej dac masarzowi niz aptekarzowi"

Pole magnetyczne oddziałuje nie tylko na ferromagnetyki. Może np.
działać na poruszające się jony. Czy o to chodzi w tej metodzie, tego
nie wiem - może faktycznie wypowie się ktoś zajmujący się
rehabilitacją lub jakiś lekarz.

>Użytkownik alicja <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:9u3mnu$2su$...@n...tpi.pl...

Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia.
gr

PS Prośba o cytowanie "po newsowemu"

5. Data: 2001-12-26 08:52:18

Od: "M@ga" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W związku z problemami z kregosłupem chciałam poddać sie terapii metoda
> magnetostymulacji. Prosze o opinię lekarzy co sądzą na ten temat.

Uzywam tej metody od kilku lat. Aby Ci rzeczowo odpowiedziec, musialabys
uchylic rabka tajemnicy i okreslic jakiego rodzaju problemy wystepuja u
Ciebie.
M@ga

Rozstepy - co polecacie?
Pytanie do lekarzy
Post to newsgroups with new professional tool kbkq
Samozagłada - na serio
urynoterapia - temat tabu